stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 121514
  • 21 اردیبهشت 1399 - 13:34
2
فرمانده سپاه فجر فارس: تحقق شعار سال اولویت منتخبان استان فارس باشد

تحقق شعار سال اولویت منتخبان استان فارس باشد

تحقق شعار سال اولویت منتخبان استان فارس باشد
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: نمایندگان منتخب فارس در مجلس یازدهم تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال و جهش تولید در واحدهای صنعتی استان به کار گیرند.
قلم | qalamna.ir :

قلم | qalamfarda.ir : سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی در دیدار نمایندگان منتخب مردم استان فارس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس انقلابی راه گشای مسائل و مایۀ عزت و اقتدار کشور است، گفت: مجلس شورای اسلامی بعنوان یکی از ارکان اصلی مدیریت امور کشور نقش تأثیرگذاری در سِیر حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی ایفا می‌کند و اگر روحیه بسیجی و کار جهادی مبنای عمل نمایندگان باشد بدون شک بسیاری از مسائل و مشکلات کشور بیش از پیش تسهیل خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه و بسیج عملکرد درخشانی در اجرای رزمایش کمک مومنانه در سطح کشور داشته اند، گفت: این عملکرد درخشان بار دیگر ظرفیت عظیم مردمی این دو نهاد انقلابی را به همگان نشان داد و گواه این مساله شد که مجلس شورای اسلامی و نمایندگان منتخب مردم می‌توانند از ظرفیت مردمی بسیج و همچنین بخصوص قرارگاه سازندگی سپاه در راستای محرومیت زدایی، خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات موجود در جامعه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان منتخب مساله ارتباط دوسویه با مردم و رسیدگی به درخواست‌های آنان را بیش از ادوار گذشته مورد توجه قرار دهند، افزود: این ارتباط دو سویه هم حل مشکلات مردم را تسهیل می‌کند و هم رضایتمندی جامعه از نظام اسلامی را تضمین می‌کند و هم موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان کشور می‌شود.

غیاثی خطاب به نمایندگان استان فارس با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بالقوه فارس در زمینه صنعت و اشتغالزایی بیش از پیش مورد توجه نمایندگان قرار داشته باشد، گفت: نمایندگان فارس با همدلی و همفکری اساتید و کارشناسان و تشکیل اتاق فکرهای کارشناسی ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های استان فارس را احصا کنند.

وی بیان کرد: یکی از عوامل اصلی موفقیت نمایندگان در مجلس موضوع همدلی، وحدت و وفاق مجموعه نمایندگان یک استان در مجلس است و امیدواریم این مسئله مهم در دوره پیش رو سرلوحه عمل و رفتار نمایندگان فارس قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه مجلس یکی از ارکان تأثیرگذار در وجهه بین المللی کشور و نمایش اقتدار ملت است، گفت: مجلس همانقدر که بر سیاست داخلی مؤثر است بر سیاست خارجی و مناسبات بین المللی کشور نیز مؤثر بوده و می‌تواند پیام انقلاب اسلامی و ملت ایران را به سایر ملت‌ها و دولت‌های جهان مخابره کند.

سردارغیاثی بیان کرد: سپاه فجر برای همکاری و هم افزایی با نمایندگان منتخب مردم فارس آمادگی کامل دارد و امیدواریم بتوانیم در کنار سایر نهادها و سازمان‌ها در راستای امور عام المنفعه و محرومیت زدایی نقش آفرینی کنیم.

وی با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی معنوی و کمک به محرومان است و حضور گسترده خیرین مردمی در رزمایش کمک مومنانه گُواه ایمان قلبی و عمق اعتقادات اسلامی ملت انقلابی ایران است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.