stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 121772
  • 22 اردیبهشت 1399 - 8:34
2
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس همدان اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس همدان اندیشیده شده است
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استان در ۲۷ اردیبهشت ماه اندیشیده شده است.
قلم | qalamna.ir :

محمد پورداود در گفت و گو با خبرنگار قلم، با اشاره به بازگشایی مدارس استان همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردبیهشت ماه، گفت: تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه به جز دانش آموزان با نیازهای ویژه از ۲۷ اردیبهشت ماه به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری بهره‌مند شوند، دایر خواهد شد.
وی با بیان این که حضور دانش‌‌آموزان در مدرسه اختیاری است و استفاده از تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده، حسب نیاز داوطلبانه خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به تعیین تاریخ ۱۷ خرداد برای شروع امتحانات پایه دوازدهم، ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد ماه خواهد بود.

برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول از مردادماه انجام خواهد شد
 مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه با بیان این که تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن مدارس و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت فراهم شده است، خاطرنشان کرد: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول با رعایت پروتکل های بهداشتی از مردادماه انجام خواهد شد.
پورداود در ادامه با اشاره به این که برنامه های آموزشی تلویزیونی و مجازی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: معلمان عزیز با همت و تلاش قابل تحسین خود پویش “مدرسه تعطیل است، تعلیم و تربیت تعطیل نیست” را عینیت بخشیدند.

وی راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) را برگ زرین و حرکتی ماندگار در تاریخ آموزش و پرورش کشورمان خواند و گفت: با راه اندازی این شبکه، بستر مناسبی برای توسعه آموزش های غیر حضوری فراهم گردید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در بخش پایانی صحبت های خود با بیان این که استان همدان در پوشش شبکه شاد جایگاه ممتازی را در سطح کشور به دست آورده است، افزود: تاکنون ۱۰۰درصد مدیران، ۱۰۰ درصد کلاس ها، ۸۹ درصد معلمان و ۷۸ درصد دانش آموزان استان از شبکه آموزشی شاد بهره مند شده اند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.