stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 122111
  • 22 اردیبهشت 1399 - 16:10
2
به زودی محقق می شود؛

استقرار تجهیزات وایرلس اینترنت در نقاط پُرجمعیت استان همدان

استقرار تجهیزات وایرلس اینترنت در نقاط پُرجمعیت استان همدان
درحال حاضر زیر ساخت‌های وایرلس در سطح شهر همدان در حال تکامل هستند و در آینده نزدیک عملیاتی شده و به شهروندان سرویس ارائه خواهند کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، از آنجا که مخابرات منطقه همدان، پاسخگویی به افکار عمومی و سوالات شهروندان را وظیفه خود می داند، لذا در پاسخ به سوالات تعدادی از مشتریان و مشترکینی که درباره فناوری وایرلس سئوالاتی داشتند، این فناوری جدید را معرفی خواهیم کرد.
دربین شهروندان، هستند کسانی که درمنزل و محل کار از اینترنت بصورت وای فای استفاده می کنند اما در خارج از منزل ویا محل کار، مجبورند از اینترنت تلفن همراه خود استفاده کنند.
فناوری وایرلس یک فناوری نوین و البته بومی شده است که این مشکل را به خوبی حل می کند و در صورت فراگیرشدن، شما را با یک دنیای جدید در عرصه اینترنت و دیتا پیوند خواهد داد.
دراین فناوری، ابتدا در سطح شهر، فرستنده هایی نصب خواهدشد، این فرستنده ها دقیقاً مانند دستگاه‌های وای فای خانگی با مقیاسی بزرگتر عمل می کنند و امواج را به گوشی شما منتقل خواهند کرد بنابراین شما در هنگام خروج از منزل و یا محل کار بلافاصله و بدون هیچ مواجهه با قطعی و نبود آنتن، همچنان از اینترنت, ADSL, VDSLویا FTTH استفاده خواهید کرد.
با تکمیل شدن شبکه فیبرنوری و نصب فرستنده های وایرلس در مناطق مختلف شهری، درحقیقت شما در هرجای شهر که باشید گویی در منزل یا محل کار خود خواهید بود.
درحال حاضر زیر ساخت‌های وایرلس در سطح شهر همدان در حال تکامل هستند و در آینده نزدیک عملیاتی شده و به شهروندان سرویس ارائه خواهند کرد.

 

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی مخابرات منطقه همدان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.