stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 122131
  • 22 اردیبهشت 1399 - 16:10
1
نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد:

انجام کارهای داوطلبانه نیروهای جمعیت هلال احمر مصداق بارز عمل جهادی

انجام کارهای داوطلبانه نیروهای جمعیت هلال احمر مصداق بارز عمل جهادی
نماینده ولی فقیه در استان همدان، انجام کارهای داوطلبانه نیروهای نهاد مردمی جمعیت هلال احمر را مصداق بارز عمل جهادی دانست و خطاب به مدیران حاضر در این نشست، خاطرنشان کرد: فارغ از بحث اخلاقی و بشردوستانه این فعالیت ها، کار شما در جمعیت هلال احمر از مصادیق واجب شرعی است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در نشست با مدیران جمعیت هلال احمر استان همدان به مناسبت هفته هلال احمر با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان بر بهره مندی از برکات و توفیقات این ماه تأکید کرد و افزود: جمعیت هلال احمر بنا بر وظیفه اسلامی و انسانی خود در زمینه امدادرسانی و برنامه ای که برای دستگیری از نیازمندان با توزیع بسته های حمایتی و معیشتی دارد، از برکات این ماه به طور ویژه بهره مند می شود.

امام جمعه همدان ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، از خدمات جمعیت هلال احمر استان همدان در در زمینه های مختلف امدادرسانی به حادثه دیدگان در حوادث طبیعی و غیرطبیعی به خصوص در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این ایام شاهد حضور چشمگیر هلال احمری ها در اجرای طرح تب سنجی و غربالگری در مبادی ورودی و خروجی شهرها بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، انجام کارهای داوطلبانه نیروهای این نهاد مردمی را مصداق بارز عمل جهادی دانست و خطاب به مدیران حاضر در این نشست، خاطرنشان کرد: فارغ از بحث اخلاقی و بشردوستانه این فعالیت ها، کار شما در جمعیت هلال احمر از مصادیق واجب شرعی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان همدان، علی سنجربیگی نیز در ادامه این دیدار بیان کرد: امسال، آغاز هفته هلال احمر که آغاز برنامه فعالیت سالانه این جمعیت نیز محسوب می شود، با شوک وقوع زمین لرزه تهران در روز تعطیل مقارن شد؛ بدین ترتیب، نیروهای عملیاتی و امدادی برای اعزام در صورت بروز زلزله احتمالی  آماده باش هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان همدان، حجت الاسلام مهدی ثابتی نیز با تقدیر از خدمات ارزشمند صورت گرفته از سوی ستاد مردمی مقابله با کرونا به رهبری و هدایت امام جمعه همدان، ابراز امیدواری کرد: با ریشه کن شدن این بلای همه گیر جهانی، بتوانیم بازهم از برکات آیین های مختلف عبادی، سیاسی از جمله نمازهای جمعه و جماعت و اجتماعات مختلف مردمی بهره مند شویم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.