stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 122601
  • 23 اردیبهشت 1399 - 13:40
1
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان عنوان کرد:

برخورد با ۲۲ متخلف در ساخت و سازهای غیرمجاز همدان

برخورد با ۲۲ متخلف در ساخت و سازهای غیرمجاز همدان
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: با 22 متخلف در ساخت و سازهای غیرمجاز حاشیه این شهر روز دوشنبه در قالب سومین طرح گشت‌زنی مشترک با جهاد کشاورزی و منابع طبیعی همدان برخورد شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمدعلی گلشن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته علاوه بر صدور ۱۱ برگ اخطاریه به مالکان، ۱۱ فقره تخلف نیز منجر به تشکیل پرونده شد.

وی اضافه کرد: متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شدند ضمن اینکه آن دسته از مالکان که اخطار دریافت کرده‌اند باید در زمان تعیین شده نسبت به رفع تخلف اقدام کنند.

گلشن در ادامه این موضوع، بیان کرد: مقابله با تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده و حریم شهر همدان رویکرد اصلی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری است و با قدرت این رویه ادامه می‌یابد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان یادآور شد: شهروندان همدانی قبل از هرگونه احداث بنا و دیوارکشی و سایر اقدام‌ها پیرامون ساخت و ساز در املاک خود نسبت به اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و جهاد کشاورزی اقدام کنند.

گفتنی است؛ از ابتدای امسال تاکنون بیش از یکصد مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر همدان تخریب شد؛ بر این اساس مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با همکاری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اقدام به تخریب و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق شورین، حیدره، یکانه، کنجینه، رباط شورین، چشین و فقیره کرد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.