stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 124829
  • 29 اردیبهشت 1399 - 11:43
4
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

پیشرفت ۸۷ درصدی کنارگذر رزن

پیشرفت ۸۷ درصدی کنارگذر رزن
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان درتشریح مشخصات پروژه احداث بزرگراه تاکستان-رزن (کنارگذر رزن) گفت: قطعه یک به طول 2.9 کیلومتر است که از سال 95 عملیات اجرایی آن مجددا شروع شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی 87 درصدی برخوردار و در مرحله آسفالت ریزی است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه فرماندار شهرستان رزن و معاون مهندسی و ساخت اداره کل ازعملیات اجرایی کنارگذر و کریدور شمال استان بازدید کردند.

فرماندار شهرستان رزن، سیدرضا سلامتی درحاشیه این بازدید، در خصوص رفع مشکلات موجود و تملک پروژه ها مطالبی را بیان و اهمیت موضوع را مورد تاکید قرارداده و مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز دستور پیگیری جهت رفع مشکلات اجرایی، تملک و تسریع در تکمیل این پروژه را صادر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اهمیت پروژه های کنارگذر و کریدور شمال استان همدان که جزء پروژه های اولویت دار و سند راهبردی شهرستان رزن است، اعلام کرد: بازدید از روند اجرایی پروژه به منظور تکمیل و بهره برداری در سالجاری صورت گرفت.

داریوش حسینی درتشریح مشخصات پروژه احداث بزرگراه تاکستان-رزن (کنارگذر رزن) گفت: قطعه یک به طول ۲.۹ کیلومتر است که از سال ۹۵ عملیات اجرایی آن مجددا شروع شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی برخوردار و در مرحله آسفالت ریزی است.

وی در ادامه یادآورشد: قطعه دو این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر است که از سال ۹۶ عملیات اجرایی آن آغاز و هم اکنون ۳ کیلومتر آن در مرحله اتمام بیس و آماده آسفالت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ تخصیص یافته است.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.