stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 127162
  • 02 خرداد 1399 - 14:16
8
طی بیانیه ای عنوان شد؛

روز قدس روز مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه انگیز است

روز قدس روز مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه انگیز است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری قلم، احمدرضا احسانی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.

این بیانیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که ما در جمهوری اسلامی مساله فلسطین برایمان یک مساله تاکتیکی نیست، یک استراتژی سیاسی هم نیست، مساله عقیده است، مساله دل است، مساله ایمان است؛ می‌افزاید: روز قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست و روز تبلور عینی حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، امت غیور ایران اسلامی به همراه بسیاری از مردم آزاده جهان به خیابان‌ها آمده و در مقابل ظلم و ستم رژیم صهیونیستی، فریاد حمایت از قدس شریف را سر می‌دادند.

امسال اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و همه گیری آن در سطح جهان، راهپیمایی مراسم روز جهانی قدس، برگزار نخواهد شد با این حال هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران استان و پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در کنار سایر هم استانی‌ها و هموطنان عزیز از طرق مختلف از جمله فضای مجازی، انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین را اعلام خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.