stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 127542
  • 03 خرداد 1399 - 12:50
2
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

استقبال ۱۵ درصدی دانش آموزان از بازگشایی مدارس

استقبال ۱۵ درصدی دانش آموزان از بازگشایی مدارس
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها ۱۵ درصد دانش آموزان از بازگشایی مدارس استقبال کردند و ۸۵ درصد آنان به مدرسه نیامدند. بنابراین این مشکلات سبب شد که برخی مدارس در بازگشایی‌ها مردد شوند.
قلم | qalamna.ir :

محمدجواد ابطحی ، در خصوص آموزشگاه‌های آزاد و مراکز آسیب دیده زیر نظر وزارت علوم و آموزش و پرورش که در شرایط شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند، اظهار کرد: شورای نظارت و سیاست‌گذاری مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش با رایزنی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه داشته است مقرر شده ۲۰۰ میلیارد تومان را برای کمک به مراکز آسیب دیده آزاد به شکل تسهیلات اختصاص دهند.  

وی افزود: این مبلغ در اختیار مدارس و آموزشگاه‌هایی که زیر نظر آموزش و پرورش هستند قرار خواهد گرفت و بدون شک تسهیلاتی به مرکز آسیب دیده زیر نظر وزارت علوم و دیگر مراکز آسیب دیده اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص سلیقه‌ای عمل کردن برخی مدارس در بازگشایی‌ها، گفت: در این باره برخی معلمان معترض بودند که با آمدن به مدرسه خطر ابتلا به کرونا افزایش می‌یابد و دلیلی ندارد برای ۳ یا ۴ نفر دانش‌آموز به مدرسه برویم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تنها ۱۵ درصد دانش آموزان از بازگشایی مدارس استقبال کردند و ۸۵ درصد آنان به مدرسه نیامدند. بنابراین این مشکلات سبب شد که برخی مدارس در بازگشایی‌ها مردد شوند.

ابطحی گفت: در نحوه بازگشایی مدارس باید تدبیر دیگری اندیشیده می‌شد تا این مشکلات پیش نمی‌آمد و سلیقه‌ای عمل نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: شاید اگر گفته بودند دانش آموزان درس‌های خود را در منزل بخوانند و شهریور امتحانات خود را در مدارس بدهند وضعیت بهتر می‌شد. معتقدم باید هم‌زمان ۶ ماه ترم تحصیلی دانشگاه‌ها، سربازی و مدارس به تعویق می‌افتاد که به این پیشنهاد بنده توجهی نشد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.