stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 129383
  • 07 خرداد 1399 - 22:37
5
فرماندار شهرستان همدان مطرح کرد:

اشتغال ۱۲۰۰ فارغ التحصیل نخبه دانشگاهی در شرکت های دانش بنیان

اشتغال ۱۲۰۰ فارغ التحصیل نخبه دانشگاهی در شرکت های دانش بنیان
فرماندار شهرستان همدان مطرح کرد: اشتغال 1200 نفر فارغ التحصیل نخبه دانشگاهی طی سال گذشته در شرکتهای دانش بنیان بخش قابل توجهی از تعهد اشتغال شهرستان است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حسین افشاری در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان که در سالن جلسات فرمانداری همدان برگزار شد با بیان این که برخی از دغدغه های جوانان نیاز به اضلاح قوانین دارد که لازم است در جلسه ای نمایندگان مردم همدان در مجلس در این جلسه دعوت بشوند، خاطرنشان کرد: اینکه فضای کسب و کار آن طور که باید بهبود پیدا نکرده و در حال حاضر، گیرهای زیادی در این زمینه داریم که بخشی از آن مربوط به شهرستان و بخشی ناشی از سیاستهای بالادستی است.
وی با بیان این که خودباوری و اعتماد به نفس گام اول مورد نیاز برای حرکت جوانان است، خاطرنشان کرد: مصداق های زیادی در سظح شهرستان از جوانانی داریم که با خودباوری اقدامات قابل توجهی در زمینه فعالیت های دانش بنیان و مشاغل خرد داشته اند.
فرماندار شهرستان همدان ادامه داد: اشتغال ۱۲۰۰ نفر فارغ التحصیل نخبه دانشگاهی طی سال گذشته در شرکتهای دانش بنیان بخش قابل توجهی از تعهد اشتغال شهرستان است.
وی در این خصوص افزود: تعهد اشتغال شهرستان در سال ۹۹ ایجاد شغل برای ۶ هزار و ۳۰۰ نفر است که باید فراهم نمودن اشتغال برای جوانان در اولویت باشد.
فرماندار شهرستان همدان با بیان این که کمیته های زیر مجموعه ستاد ساماندهی جوانان با مسولیتهای مشخص تشکیل و در جلسات آتی در دستور کار جلسات مد نظر قرار می گیرد، تاکید کرد: حضور جوانان عضو هیات اندیشه ورز جوان در کارگروههای تخصصی شهرستان بویژه این جلسه بسیار حایز اهمیت و موثر است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.