قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان؛ علی خاکسار گفت: یکی از روش های اثر گذار تبلیغات در مقاصد گردشگری برگزاری تورهای آشناسازی هدفمند است که در همه مقاصد گردشگری دنیا در طول سال ، ویژه گروه های هدف، برگزار می شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان این موضوع تصریح کرد: استان همدان بعنوان یکی از مقاصد مورد علاقه هموطنان در اغلب فصول سال، بمنظور معرفی هرچه بهتر و کسب سهم بیشتری از بازار گردشگران داخلی نیازمند تبلیغات و بازاریابی متمرکز و برنامه ریزی شده می باشد که یکی ازبرنامه های بازاریابی پیش بینی شده برای ماه های آتی، فم تور (تورآشنا سازی) ویژه اصحاب رسانه، خبرنگاران حوزه گردشگری، عکاسان، آژانس داران فعال در حوزه تور های داخلی و بلاگر های داخلی سفر است که در دهه اول تیرماه برگزار خواهد شد.
وی در این راستا افزود: برای اثرگذاری بهتر، در این فم تور ظرفیت محدودی (حدود ۲۰ نفر) پیش بینی شده است و این مهمانان به مدت پنج روز در تور آشناسازی همدان حضور داشته و با جاذبههای گردشگری استان آشنا خواهند شد.
خاکسار در ادامه خاطرنشان کرد: این افراد طی مدت حضور خود در همدان و در بازدیدی که از جاذبههای تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان خواهند داشت، به تولید محتوا در خصوص این جاذبهها نیز میپردازند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در پایان مطرح کرد: با تداوم برنامه های تبلیغاتی از جمله تور آشنا سازی حاضر میتوان امیدوار بود رکود و تعطیلی ناشی از کرونا متوقف و روند بهبود و بازیابی رونق دوباره گردشگری را شاهد باشیم.