stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 130192
  • 10 خرداد 1399 - 10:05
1

کسادی بازار گجت‌های پوشیدنی و رونق بازار شنیدنی‌ها!

کسادی بازار گجت‌های پوشیدنی و رونق بازار شنیدنی‌ها!

کارشناسان و محققان فعال در موسسه تحقیقاتی IDC دریافت و اعلام کرده اند که میزان فروش گجت‌های پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند در نخستین فصل از سال جاری میلادی روندی کاهشی را تجربه کرده است.

قلم | qalamna.ir :

به تازگی گزارشی از سوی موسسه IDC منتشر شده است که نشان می‌دهد محصولات پوشیدنی همچون ساعت های هوشمند و سایر گجت‌های تناسب اندام در سه ماهه نخست سال جاری میلادی تحت تاثیر شیوع گسترده و پاندمی کرونا روندی کاهشی را تجربه کرده، این در حالیست که محصولات شنیدنی همچون ایرپاد، هدفون و سایر گجت‌های مشابه موفق شده اند نسبت به ماه‌های قبل سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

طبق وب سایت gsmarena، این کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که همزمان با شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از سوی دولت کشورهای مختلف، بسیاری از کاربران به سمت و سوی استفاده از محصولات صوتی شخصی و شنیدنی هم جان ایرپاد و هدفون روی آورده‌اند و همین امر موجب شده است استقبال بیشتری در بازارهای جهانی از این محصولات شود.

طبق جدول زیر می توان دریافت که اپل همچنان بر بازار محصولات پوشیدنی و گجت های هوشمند سلطه داشت و با اختصاص سهم ۲۹.۳ درصد در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ جایگاه نخست این رده بندی را از آن خود کرده است.

بعد از آن شرکت های شیائومی سامسونگ هواوی و فیت بیت به ترتیب در رتبه های دوم تا پنجم این جدول قرار گرفته اند که توانسته اند سهمی معادل ۱۴ درصد، ۱۱.۹ درصد، ۱۱.۱ درصد و ۳ درصد از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.