stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 131559
  • 13 خرداد 1399 - 11:37
3
عضو شورای شهر کرمانشاه:

پیگیر علت فوت مرحومه پناهی خواهیم بود

پیگیر علت فوت مرحومه پناهی خواهیم بود
عضو شورای شهر کرمانشاه، طی اطلاعیه ای از پیگیری اعضای شورای شهر درجهت روشن شدن علت فوت مرحومه پناهی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، سیدپیمان موسوی عضو شورای شهر کرمانشاه و نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها، با صدور اطلاعیه‌ای که جهت انتشار در اختیار قلم قرار گرفته، به مردم وعده داد که پیگیر فوت مرحومه آسیه پناهی باشد.

متن این اطلاعیه:

بسمه تعالی

خبر درگذشت خانم آسیه پناهی به عنوان مادری زحمت کش و همشهری ای شریف موجب تاثر و تالم بسیار اینجانب گشت و بنده به عنوان یک کرمانشاهی و نماینده مردم شریف کرمانشاه این ضایعه دردناک را به بازماندگان آن مرحومه و تک تک همشهریان عزیزم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بنده به همراه سایر اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرمانشاه از دقایق اولیه ای که از وقوع این اتفاق تلخ مطلع شدیم پیگیر دلایل و چرایی این ماجرا شده و همچنان پیگیر این امر هستیم و به همه همشهریان عزیزم قول خواهیم داد که تا روشن شدن کامل تمام جنبه های این قضیه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت تا هم واقعیت این ماجرا را به اطلاع مردم عزیز برسانیم و چنانچه کوچکترین قصوری از جانب کسی در این زمینه رخ داده باشد برخوردهای لازم را انجام می‌دهیم تا مانع از وقوع چنین حوادث ناگواری در آینده نیز باشیم.

لازم به ذکر است که تا سیر مراحل تحقیق، بررسی و نتیجه پزشکی قانونی و دیگر نهادهای متولی امر که در تلاش برای روشن شدن ابعاد این قضیه هستند، بنده هیچگونه اظهار نظری در این زمینه نخواهم داشت تا خدایی ناکرده به اشتباه سخنی نگفته یا مطلبی ننوشته باشم که موجبات ناراحتی و رنجش احدی گردد.

در پایان یکبار دیگر به عنوان یک کرمانشاهی و خادم مردم شریف کرمانشاه ناراحتی و تاسف خود را از این واقعه تلخ ابراز می دارم و امیدوارم بتوانیم چرایی و چگونگی وقوع این ضایعه را هرچه سریعتر مشخص و اعلام نماییم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.