stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 132844
  • 17 خرداد 1399 - 14:36
1

تولید سالانه ۷۸۰ هزار تن انواع ورق‌های فولادی و گالوانیزه در سمنان

تولید سالانه ۷۸۰ هزار تن انواع ورق‌های فولادی و گالوانیزه در سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ظرفیت تولید سالانه ۷۸۰ هزار تن انواع ورق‌های فولادی و گالوانیزه در سمنان خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

علی تشنه‌دل ۱۷ خردادماه در حاشیه بازدید از خط تولید ورق شرکت نورد و لوله در شهرک صنعتی سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۷۸۰ هزار تن ورق های فولادی رنگی، گالوانیزه گرم و ورق‌های فولادی با پوشش روی و گالوانیزه را دارد.

وی گفت: شرکت نورد و لوله با سرمایه‌گذاری حدود ۹هزارمیلیارد ریال و در زمینی به زیربنای حدود ۶۳هزار متر مربع در شهرک صنعتی سمنان واقع شده و در زمینه تولید انواع ورق گالوانیزه و انواع لوله و پروفیل فعالیت می‌کند .

این عضو کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه کاربرد محصولات این واحد در تمامی صنایع است تصریح کرد: ورق‌های فولادی و گالوانیزه همچنین در بخش مصارف خانگی کاربرد زیادی دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۱۶۰ هزار تن لوله فولادی درز جوش ، ۱۵۰ هزار تن انواع لوله گالوانیزه گرم و ۳۰۰هزار تن لوله های فولادی و آهنی را نیز دارد .

تشنه‌دل از این واحد تولیدی به عنوان یک واحد بزرگ تولیدی نام برد و ادامه داد: این واحد بزرگ صنعتی توانسته است زمینه اشتغال حدود ۵۲۰ نفر در استان را فراهم کند.

در ادامه این بازدید در جلسه ای با حضور سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و مدیرکل بازرسی استان مشکلات این واحد تولیدی در زمینه تامین مواد اولیه بررسی و با توجه به اینکه تامین مواد اولیه این واحد به‌صورت خرید از بورس کالا انجام می‌شود مقرر شد برای تامین مواد اولیه مساعدت بیشتری شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.