stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 241363
  • 27 بهمن 1399 - 14:20
2

بررسی جایگاه تحلیل سنتیمنتال در بورس

بررسی جایگاه تحلیل سنتیمنتال در بورس

بهترین زمان برای ورود به معامله چه زمانیه؟ بهترین زمان خروج چه زمانیه؟ چطور بیشترین سود ممکن رو به دست بیارم؟ چطور کمترین رکود سرمایه رو تجربه کنم؟ رد پول‌های بزرگ در بازار را چه جوری پیدا کنم؟ چطور بدون موندن توی صف خرید و فروش معامله کنم؟ با ما باشید تا به همه سوالات در متن زیر پاسخ دهیم.

قلم | qalamna.ir :

بنابراعلام سهامیر، امروز قصد داریم به معرفی مقوله تحلیل سنتیمنتال به همراه معرفی بهترین مرجع آموزش تحلیل سنتیمنتال در کشور بپردازیم در ادامه برای آشنایی با بهترین آموزشگاه تحلیل سنتیمنتال همراه ما باشید.

این­ها پرسش­هایی است که پاسخ به آن­ها می­ تواند قدم بزرگی برای کسب سود و موفقیت در بازار باشد. برای تحلیل بازار و داده­ های آن، ابزارها و روش­ های متعددی در این سال­ها معرفی شده است که برای تسلط به آن­ها باید بسیاری روش­های کمی و تکنیک­های تا حدودی سخت را فرابگیریم.

اما یکی از روش­های تحلیلی جدید که تا حدود زیادی مانند سایر تحلیل­­ها ما را به سختی و چالش روش­های کمی نمی­ اندازد تحلیل سنتیمنتال است. در تحلیل سنتیمنتال شما باید به دنبال این موارد باشید:

چه کسانی در بازار فعال­اند؟

میزان سرمایه آن­ها در بازار چه مقدار می­ باشد؟

فعالیت آنان در کدام جهت می­ باشد؟ و اینکه تا چه زمانی در بازار باقی خواهند ماند؟

شما در صورت داشتن مهارت در تحلیل سنتیمنتال، با مشاهده چارت می ­توانید تمام نکات بالا را آنالیز کنید و به صورت مطمئن وارد معامله شوید.

معامله گری سنتیمنتال دقیقا مشابه همین موضوع است و تمام تمرکز آن روی کسب درآمد از طریق نشان دادن ورود پول های بزرگ توسط معامله گران سازمانی است و این یعنی گام بعدی شما فقط می شود همراه شدن با آنها! طبق مثالی که زده شد، اصلا تفاوتی نمی کند که شما می خواهید در کدام بازار به معامله بپردازید و مهم تر از آن تصمیمات شما در سطح ضمیر ناخودآگاه است.

معامله به صورت ناخودآگاه دقیقا مثل رانندگی به صورت ناخودآگاه است. یادتان هست زمانی که تازه شروع به رانندگی کردید مدام به کلاچ، دنده و گاز و باقی موارد توجه می کردید و مجبور بودید که برای تصمیم گیری مدت زمانی فکر کنید. اما بعد از مدتی تمامی اقدامات لازم را کاملا ناخودآگاه و بدون اینکه کوچکترین فشاری روی خود بیاورید، انجام می دهید.

این دقیقا به این خاطر است که تصمیمات آن در سطح ناخودآگاه صورت می گیرد. طبق همین مثالی که زده شد، تصمیمات شما در معامله گری سنتیمنتال کاملا در سطح ناخودآگاه انجام می شود و خیلی راحت و در کمتر از چند ثانیه بعد از دیدن چارتی که اولین بار است در حال مشاهده آن هستید، متوجه می شوید که باید بخرید، بفروشید یا اینکه نیاز است برای موقعیت بهتر صبر کنید.

تحلیل سنتیمنتال دانشی نوین است که به تازگی وارد کشورمان شده و در زمانی که دوره های آموزشی این نوع تحلیل در ایران و کشورهای همجوار برگزار شده توانسته توجه بسیار از موسسات و صندوق های مالی و سرمایه گذاری، بانک ها، سازمان ها و درصد بی شماری از معامله گران حرفه ای و مبتدی داخلی و خارجی را به خود جلب کند.

با بررسی ما در میان تعدادی زیادی از موسسه­ ها که در فضای مجازی و تبلیغات نظرها رو جلب می کند یکی از موسسه ­هایی که توانسته تحلیل سنتیمنتال را به بهترین شکل و با بهترین برنامه های آموزشی به علاقه ­مندان ارائه دهد نظر گروه ما رو بیشتر به خودش جلب کرد و آن  موسسه آموزش عالی سهامیر است.

سهامیر با آموزش و پشتیبانی از دانشپذیران خود در بازارهای مالی توانسته افرادی حرفه ­ای و کارآفرین را به بازار سرمایه معرفی کند. این موسسه بواسطه پشتوانه علمی گسترده و حضور در بازارهای بورس بیش از ۷۰ کشور به ­عنوان یکی از برترین مراکز آموزش تخصصی در زمینه آموزش سرمایه گذاری در بازار بورس ایران و جهان شناخته می­ شود. پس اولین قدم یعنی آموزش و کسب مهارت را در کنار بهترین ­ها آغاز کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.