stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 241451
  • 27 بهمن 1399 - 15:19
3

بررسی سبک معاملاتی پرایس اکشن

بررسی سبک معاملاتی پرایس اکشن

تحلیل پرایس اکشن، رایگان، دارای کاربرد در تمامی بازارهای مالی، قابلیت استفاده با تمام نرم ­افزارهای معامله­ گری، سریع، تاخیر قیمتی ندارد، همه جانبه است و تداخل اطلاعات ندارد.

قلم | qalamna.ir :

بنابراعلام سهامیر، امروز قصد داریم به معرفی سبک معاملاتی پرایس اکشن به همراه معرفی بهترین مرجع آموزش پرایس اکشن در کشور بپردازیم، در ادامه همراه ما باشید.

حتما برای شما سوال پیش می­ آید که در مورد چه چیزی صحبت می­ کنیم. همان طور که می­ دانید در بازارهای مالی، ابزارها و روش ­های تحلیلی گوناگونی وجود دارد. اما تسلط بر روشی که مزایای بالا را داشته باشد ما را از رقبا چند قدم جلوتر خواهد برد.

پرایس اکشن، تحلیلی است که می­ توان با استفاده از آن، شناخت کافی و جامعی از بازار جهانی سرمایه داشت ، از طرفی سبک معاملاتی پرایس اکشن از جمله علوم معاملاتی و تحلیل است که در مباحث آموزش فارکس شدت مورد استقبال سرمایه گذاران بوده است.

به بیان ساده پرایس اکشن یک روش معامله ­گری و تحلیل در بازارهای مالی  است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از حرکات واقعی قیمت تصمیمات خود برای انجام معاملات را بگیرد.

پرایس اکشن با استفاده از تحلیل الگوهای قیمت تلاش می‌کند تا نظم حاکم بر بازار که گاهی اوقات اتفاقی به نظر می‌رسد را به شیوه­ ای بهتر به شما ارائه دهد. در واقع شما با استفاده از این تحلیل چند قدم در بازار از بقیه جلوتر می­ باشید.

معاملات بر اساس پرایس اکشن به این معناست که مبنای تصمیمات معامله‌گری را بر پایه حرکات قیمت یک دارایی قرار دهید.

نکته: در این روش مهم­ترین منبع اطلاعات، خود قیمت می­ باشد.

با همه مزایایی که این روش دارد، یادگیری آن نیاز به صرف زمان و تمرین دارد؛ پس مهم­ترین قدم در  کسب این مهارت، آموزش آن است. این آموزش باید ویژگی ­هایی را دارا باشد مانند:  منابع به روز، مدرسین توانمند، کادر حرفه ­ای و برنامه ­های آموزشی منظم.

مرکز آموزش عالی سهامیر

گام بعدی انتخاب یک موسسه آموزشی با شرایط ذکر شده می ­باشد. گروه ما با بررسی در میان تعدادی زیادی از موسسه ­ها که در فضای مجازی و تبلیغات  بسیار فعال هستند، به نام یک موسسه رسید، یکی از موسسه­ هایی که توانسته دوره­ های آموزشی بورس و سرمایه­ گذاری از جمله تحلیل پرایس اکشن را به بهترین شکل و با بهترین برنامه ­های آموزشی به علاقه­ مندان ارائه دهد  موسسه ­ای با سابقه ­ی طولانی در این حوزه به نام سهامیر.

سهامیر با آموزش و پشتیبانی از دانشپذیران خود در بازارهای مالی توانسته افرادی حرفه­ ای و کارآفرین را به بازار سرمایه معرفی کند. این موسسه به ­واسطه پشتوانه علمی گسترده و حضور در بازارهای بورس بیش از ۷۰ کشور به­ عنوان یکی از برترین مراکز آموزش تخصصی در زمینه آموزش سرمایه­ گذاری در بازار بورس ایران و جهان شناخته می­ شود.

تجربه دانش ­آموختگان گویای این واقیت است که سهامیر به شما کمک می­ کند به سادگی مسیر موفقیت در بورس را طی کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.