stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 134570
  • 22 خرداد 1399 - 0:06
4
استاندار همدان مطرح کرد:

همدان، استانی پیشتاز در امر خیر مدرسه‌سازی/ ساخت ۳۳ درصد فضای آموزشی استان همدان توسط خیّرین

همدان، استانی پیشتاز در امر خیر مدرسه‌سازی/ ساخت ۳۳ درصد فضای آموزشی استان همدان توسط خیّرین
استاندار همدان با بیان این که همدان از استان‌های پیشتاز در امر خیر مدرسه‌سازی است، خاطرنشان کرد: همدان استانی پیشرو و بدون حاشیه در عرصه‌های مختلف، به خصوص طرح‌های عام‌المنفعه است و بایستی همه ما، بستر نقش آفرینی خیرین در امر مدرسه‌سازی را مهیّا سازیم.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی عصر چهارشنبه در دیدار وزیر آموزش و پرورش با خیرین مدرسه ساز استان همدان و اعضا کارگروه طرح تحولی توسعه مشارکت‌ها (آجر به آجر) با بیان اینکه از بزرگان و اعضای مجمع خیرین نیک‌اندیش و نیکوکار استان همدان که منشأ خیر و برکت هستند تشکر ویژه می‌کنیم، گفت: یاد مرحوم محمدرضا حافظی، بنیانگذار فرهیخته جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را نیز گرامی می‌داریم‌.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تاریخ همدان به بلندای تمام تاریخ ایران زمین است، مطرح کرد: بیش از یک هزار و ۸۰۰ اثر ملی و فاخر در همدان وجود دارد که برخی ارزش ثبت جهانی دارند و بسیاری در نوبت ثبت جهانی قرار گرفته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه یک هزار و ۱۰۰ اثر تاریخی و طبیعی در استان همدان ثبت ملی شده و دارای شناسنامه است، یادآور شد: مردمی متدین، فداکار، انقلابی در استان همدان زندگی می‌کنند و این دیار بیش از ۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده و مردمش در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش اساسی داشته اند.

شاهرخی با بیان اینکه مردم همدان در برنامه‌های متعددی نظیر جنگ، جهاد، دفاع و مقاومت نقش برجسته‌ای داشتند، گفت: امروز در حضور فرزندان بزرگ و عزیزی از استان همدان هستیم که یکی از برگهای زرین و موفق از استان همدان را در کشور به تصویر کشیده‌اند.

استاندار همدان با تاکید به اینکه سرزمین ما با وقف عجین است، افزود: به تنهایی مردم هر کدام از شهرستان‌های ما دریایی از سخاوت هستند.

وی با بیان اینکه خیرین استان همدان توانسته‌اند ۲۲۲ هزار متر مربع فضای آموزشی بسازند، افزود: ۳۳ درصد ساخت و ساز فضای آموزشی در استان همدان توسط خیرین صورت گرفته است.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه ۵۰ درصد پروژه‌های آموزشی در حال ساخت در استان همدان توسط خیرین انجام می‌شود، ادامه داد: با اتکا به فکر بلند و همت دولت تدبیر و امید زمینه‌ای به‌وجود آمده تا هرکسی با هر توانی در امر خیر مدرسه‌سازی مشارکت داشته باشد.

شاهرخی طرح «آجر به آجر» را یک طرح بسیار هوشمندانه و خداپسندانه برشمرد و گفت: بدون شک طرح «آجر به آجر» در کیفیت و کمیت مدرسه‌سازی در کشور بسیار تأثیر گذار است.

وی با بیان این که همدان از استان‌های پیشتاز در امر خیر مدرسه‌سازی است، خاطرنشان کرد: همدان استانی پیشرو و بدون حاشیه در عرصه‌های مختلف، به خصوص طرح‌های عام‌المنفعه است و بایستی همه ما، بستر نقش آفرینی خیرین در امر مدرسه‌سازی را مهیّا سازیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.