stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 134693
  • 22 خرداد 1399 - 11:41
5
استاندار همدان اعلام کرد:

درحال ساخت بودن ۱۰ استخر در همدان/۶ هزار میلیاردتومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان

درحال ساخت بودن ۱۰ استخر در همدان/۶ هزار میلیاردتومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان
استاندار همدان گفت: تعداد ۱۰ استخر درحال ساخت است که تاکنون ۲ عدد از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده، و در ادامه تلاش می‌شود تا ۸ استخر دیگر نیز به سرعت تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در آیین افتتاح دو استخر بزرگ دانش آموزشی ناحیه یک‌ و دو همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: با توجه به محدودیت‌ها، تحریم‌های ناجوانمردانه، دولت توانسته پروژه‌های ملی زیادی برای استان همدان تعریف و در نظر گیرد.

وی با بیان این که تعداد ۷۲ پروژه ملی و بزرگ در استان در دست اجرا هستند‌ که بهره برداری از آن ها تحول اساسی در استان ایجاد می کند، تصریح کرد: سال ۹۸ با بسترسازی‌هایی که انجام شده در بخش خصوصی بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار همدان ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری در سال ۹۹ در استان توسط بخش خصوصی بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان است.

شاهرخی با تاکید بر این که نقش مجمع نمایندگان استان و وفاق و همدلی بین مجموعه مدیریتی در پیشبرد پروژه‌های تعریف شده در برنامه عملیاتی و راهبردی سه ساله استان غیرقابل انکار است، مطرح کرد: باید تلاش کنیم با مشارکت‌ کلیه ارکان نظام در استان، پروژه‌های تعریف شده در قالب جهش تولید و همچنین برنامه عملیاتی راهبردی سه ساله، به سرانجام برسد.

این مسئول ادامه داد: به تعبیر رئیس جمهور مصمم هستیم در ۱۴ماه آینده با توان مضاعف و استفاده از کلیه ظرفیت‌های استان، کلیه پروژه‌های عملیاتی را به سرانجام برسانیم.

شاهرخی با اشاره به این که در استان همدان ۷۷۴ نفر خیّر حقیقی و حقوقی وجود دارد که توفیق بزرگی برای استان همدان در امر خیر است، گفت: در استان همدان ۲۰۴ خیر نیکوکار در زمینه آموزش و پرورش و مدرسه‌سازی وجود دارد.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰ استخر درحال ساخت است که تاکنون ۲ عدد از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده، و در ادامه تلاش می‌شود تا ۸ استخر دیگر نیز به سرعت تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.