stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 134788
  • 22 خرداد 1399 - 13:41
0
برخورد قاطع با متخلفان، دستور کار ویژه قوه قضاییه در فارس

برخورد قاطع با متخلفان، دستور کار ویژه قوه قضاییه در فارس

برخورد قاطع با متخلفان، دستور کار ویژه قوه قضاییه در فارس
دادستانی فارس با متخلفان به صورت قاطع برخورد کرده است.
قلم | qalamna.ir :

دادستان مرکز استان فارس گفت: ورود ویژه دادستانی به حقوق عامه، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و زمین خواران از مهمترین اقدامات دادستانی شیراز در یک سال گذشته است.
حیدر آسیابی با بیان این که پیگیری حقوق عامه به صورت ویژه در دستور کار دادستانی شیراز است، افزود: از اقدامات یک سال گذشته دادستانی فارس در پیگیری حقوق عامه، می‌توان به ورود دادستانی به موضوع آب سلطان آباد، فاضلاب شیراز، ورود فاضلاب شهری و دفع غیربهداشتی آن، اشاره کرد.
وی گفت: برخورد بدون اغماض با زمین خواران از اقدامات دادستانی شیراز است که بازپس گیری زمین‌ها و بستر رودخانه‌ها از جمله سیاخ دارنگون، آب زنگی و دشتکوه در یک سال گذشته بود.
دادستان مرکز استان فارس از کاهش یازده و ۵ دهم درصدی جمعیت کیفری فارس در یک سال گذشته خبر داد و افزود: در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار افراد تحت قرار نیز دوازده و ۵ دهم درصد کاهش یافت.
آسیابی حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی را از دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد و گفت: رفع مشکلات بیمه‌ای و تسهیلات کارگران روغن نباتی شیراز و کارخانه مخابرات راه دور نیز نمونه‌ای از اقدامات دادستانی شیراز برای حمایت از تولید بوده است.
وی با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی گفت: دادستانی شیراز برخورد با مفسدین اقتصادی به صورت ویژه در دستور کار مجموعه قضایی قرار دارد که به عنوان نمونه می‌توان از پرونده فساد اقتصادی مدیر کل ورزش و جوانان، شرکت پخش فراروده‌های نفتی، شهردار و رییس شورای شهر صدرا نام برد.
آسیابی رسیدگی به پرونده سیل شیراز، مدیریت پرونده شهادت امام جمعه کازرون، اغتشاشات آبان ماه را از دیگر اقدامات دادستانی فارس در یک سال گذشته دانست.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.