stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 135185
  • 24 خرداد 1399 - 10:08
4
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گلایه کرد:

خالی بودن ۷۰ درصد پست‌های سازمانی جهادکشاورزی تویسرکان

خالی بودن ۷۰ درصد پست‌های سازمانی جهادکشاورزی تویسرکان
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز گلایه مندی گفت: مهم ترین مشکل را کمبود نیروی انسانی و خالی بودن ۷۰ درصد پست‌های سازمانی این اداره عنوان کرد و افزود: اینکه افراد مشغول به فعالیت چه اندازه با کار خود متناسب هستند نیز جای خود دارد. 
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، محمدمهدی مفتح در آئین تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان همدان بابیان اینکه حوزه جهاد کشاورزی حوزه بسیار مهمی هم در اقتصاد کشور و هم در شهرستان تویسرکان است، گفت: یکی از مهمترین زمینه‌های رشد اقتصادی شهرستان تویسرکان و افزایش درآمد و سرانه اشتغال بخش کشاورزی است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که هر چند طی سال‌های اخیر در صنعت و خدمات نیز فعالیت خوبی در شهرستان تویسرکان صورت گرفته ولی بخش کشاورزی همچنان بیشترین اشتغال را به خود اختصاص داده است، به شکلات و کمبودهای جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان اشاره کرد.

وی در این راستا، مهم ترین مشکل را کمبود نیروی انسانی و خالی بودن ۷۰ درصد پست‌های سازمانی این اداره عنوان کرد و افزود: اینکه افراد مشغول به فعالیت چه اندازه با کار خود متناسب هستند نیز جای خود دارد. 

مفتح ضمن تشکر از تلاش های مدیریت این سازمان در شهرستان تویسرکان، گفت: تویسرکان عمدتاً کشاورزی است و فشار کار روی این ۳۰ درصد است. 

وی به ظرفیت بالای تویسرکان در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: بایستی با تلاش تویسرکان به جایگاه مناسب خود نزدیک شود.

ثبت جهانی گردو در دستور کار قرار گیرد

مفتح در ادامه صحبت های خود از ثبت جهانی گردو در سازمان مالکیت فکری جهانی با پیگیری انجمن گردو کاران و به همت و تأمین هزینه آن توسط خیرین خبر داد و افزود: ثبت جهانی این محصول در دیگر قسمت‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی‌های بخش کشاورزی به جلسات مستمر برای پیگیری رفع مشکلات بخش‌های مختلف کشاورزی اشاره کرد و افزود: پیگیری طرح سرشاخه کاری، وضعیت اراضی شیب دار، گلخانه‌ها از مهمترین پیگیری‌های صورت گرفته در بخش کشاورزی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه از سرمایه گذاران در بخش گلخانه باید حمایت شود، گفت: تخصیص آب در گلخانه‌ها نباید مشکل ساز شود بویژه امسال که جهش تولید است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.