stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 135716
  • 25 خرداد 1399 - 13:03
0

رحیمی مظفری: مجلس یازدهم باید لبه دوم قیچی مبارزه با فساد باشد

رحیمی مظفری: مجلس یازدهم باید لبه دوم قیچی مبارزه با فساد باشد

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که گرانی‌های افسارگسیخته مردم را ناامید کرده است و مردم از بی‌عدالتی خسته شده‌اند.

قلم | qalamna.ir :

عبدالعلی رحیمی مظفری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از آیت‌الله رئیسی و تلاش‌های مجموعه قوه قضاییه در استان فارس سپاسگزارم. مجلس یازدهم می‌تواند لبه دوم قیچی مبارزه با فساد باشد. در خصوص بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی باید به بحث اقتصاد و معیشت ورود کند. کمر مردم زیر فشارهای اقتصادی در حال خرد شدن است.

وی در ادامه اظهار کرد: چرا قیمت کالاهای اساسی، سیستم حمل و نقل عمومی و وضعیت رانندگان به حال خود رها شده است؟، گرانی‌های افسارگسیخته مردم را ناامید کرده است. نگاه سیاسی را کنار بگذاریم مردم از بی‌عدالتی خسته شده‌اند.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری راهبرد اصلی حرکت مجلس شورای اسلامی است. سهم حداقلی استان چهارفصل فارس در حوزه زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی قابل قبول نیست. باید دست‌وپای مافیای معدن و فولاد بسته شود قبل از آن‌که پای سلطان‌های آنها به دادگاه باز شود.

وی در ادامه تاکید کرد: حق آبه کشاورزان و حمایت از کشاورزان در بعد خرید تهیه بذر، سم و کود باید در دستور قرار گرفته شود. آقای وزیر جهاد کشاورزی تا چه اندازه درد کشاورزان را می‌دانید؟ حمایت از محیط‌بانان ضروری است؛ چرا که امنیت محیط به محیط‌بان وابسته است. آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است و سیاسی بازی و چیزهای دیگر در آن جایی ندارد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.