stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 137171
  • 27 خرداد 1399 - 17:37
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان تاکید کرد:

لزوم ارزیابی کیفیت آموزشی در همدان/ اول مهر، غافلگیر نشویم

لزوم ارزیابی کیفیت آموزشی در همدان/ اول مهر، غافلگیر نشویم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان خطاب به اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان گفت: نباید طوری رفتار کنیم که اول مهرماه، غافلگیر شویم؛ ارزیابی برنامه شاد در راستای اثرگذاری بر دانش آموزان و هم چنین بررسی میزان کیفیت آموزشی دانش آموزان مان قدم برداریم.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، محمدرضا پیرودین در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری همدان برگزار شد، با اشاره به این که تامین نیروی انسانی به ویژه در بخش آموزش و پرورش یکی از موارد حائز اهمیت است، عنوان کرد: در این مسیر با چالش هایی روبرو هستیم و حال نقش شورای آموزش و پرورش چیست؟

وی با تاکید بر این که این شورا ظرفیت قانونی دارد و بایستی در بحث سیاست گذاری و برنامه ریزی گام بردارد، گفت: نباید بگذاریم با کمبود معلم در مدارس روبرو شویم از سویی، نباید این محدودیت موجب شود که کیفیت آموزشی تحت تاثیر قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان با اشاره به این موضوع ادامه داد: هم اکنون با محدودیت منابع و اعتبارات روبرو هستیم، بدین سان مدیران نواحی آموزش و پرورش در شهرستان همدان بایستی اولویت بندی نیازهای خود را تهیه و بر اساس آن پیش روند.

این مقام مسئول در خصوص روپوش دانش آموزان نیز گفت: رنگ و دوخت ای روپوش ها در سال جای نباید تغییر کند و نباید خانواده ها را مجبور به خرید و تهیه روپوش جدید کرد.

پیرودین با بیان این که در برنامه شاد شاهد محتواسازی برای دانش آموزان بودیم، گفت: بخشی از مباحث تربیتی و پرورشی با خانواده است بدین سان نیاز است تا محتواها در برنامه شاد طوری تهیه شوند که بتوان در این زمینه ها، با خانواده ها نیز در ارتباط بود.

وی در تشریح این موضوع از هفته جهانی موادمخدر (از تاریخ ۳۰ خردادماه تا ۵ تیرماه) یاد کرد و گفت: برنامه شاد فرصتی مناسب برای ارتباط گیری و آگاه سازی خانواده ها در این زمینه است، از سویی می توان با تقویت باورهای دینی در این زمینه نیز ورود کرد.

معان فرماندار همدان خطاب به اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان گفت: نباید طوری رفتار کنیم که اول مهرماه، غافلگیر شویم، بایستی در خصوص پوشش اینترنتی مدارس، کمبودهای دانش آموزان و دسترسی آن ها به برنامه شاد برنامه ریزی کنیم و همچنین ارزیابی برنامه شاد در راستای اثرگذاری بر دانش آموزان و هم چنین بررسی میزان کیفیت آموزشی دانش آموزان مان قدم برداریم تا بتوانیم زیرساخت های مورد نیاز برای سال تحصیلی جدید را احصا و آن ها را مهیّا سازیم و در صورت نیاز پیگیر اعتبارات ملی در این زمینه شویم.

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.