stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 137474
  • 28 خرداد 1399 - 21:30
3
فرماندار شهرستان تویسرکان:

۳۱ واحد تولیدی در تویسرکان راکد و غیرفعال است

۳۱ واحد تولیدی در تویسرکان راکد و غیرفعال است
فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: تعداد واحدهای راکد و غیرفعال شهرستان تویسرکان ۳۱ طرح است که از این تعداد ۱۰ طرح مربوط به صنعت معدن و تجارت و ۲۱ طرح مربوط به جهاد کشاورزی است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدرسول حسینی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان تویسرکان با بیان اینکه باید در سال جهش تولید واحدهای راکد، فعال و نیمه فعال به ظرفیت تولید برسند، گفت: باید جلسه ستاد تسهیل به صورت هفتگی برگزار شود.

وی با بیان اینکه از ۲۰ مورد طرح تولیدی در دست اجرا در شهرستان تویسرکان ۱۵ طرح مربوط به صنعت، معدن و تجارت، ۳ طرح مربوط به جهاد کشاورزی و ۲ طرح مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای راکد و غیرفعال شهرستان تویسرکان ۳۱ طرح است که از این تعداد ۱۰ طرح مربوط به صنعت معدن و تجارت و ۲۱ طرح مربوط به جهاد کشاورزی است.

حسیناین مسئول با اشاره به این که تعداد ۵۰ واحد فعال تولیدی با ظرفیت زیر ۳۰ درصد، بین ۳۰ تا ۶۰ درصد و بالاتر از ۶۰ درصد داریم که ۳۳ واحد مربوط به صنعت معدن و تجارت و ۱۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: باید برای به حداکثر ظرفیت رساندن واحدها با پیگیری مشکلات و ارائه تسهیلات تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه از ۵ واحد تملک شده توسط بانک‌های عامل ۲ مورد مربوط به صنعت معدن و تجارت و ۳ واحد مربوط به جهاد کشاورزی است، گفت: از ۳ واحد تملیکی واگذاری شده و احیا شده یک واحد مربوط به صنعت معدن و تجارت و ۲ پروژه مربوط به جهاد کشاورزی است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.