stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 137527
  • 29 خرداد 1399 - 8:58
4
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تاکید کرد:

تکمیل پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت

تکمیل پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، اولویت برنامه راه و شهرسازی تکمیل پروژه های با لای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، داریوش حسینی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همدان ضمن تشکر از میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و با اشاره به شعار سال که از سوی رهبر انقلاب تعیین شده بیان کرد: با توجه به شعار جهش تولید باید پیشبرد پروژه های مهم استان را در دست اقدام قرار داده و پیگیر تخصیص های صد در صدی پروژه ها باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به بحث گرانی مسکن و تورم به وجود آمده در جامعه، عنوان کرد: یکی از راهکارهای مورد نظر وزارت راه و شهرسازی در این خصوص، بحث طرح اقدام ملی مسکن و تامین زمین به روش های مختلف برای اقشار واجد شرایط است.

وی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن به دو صورت اجاره ۹۹ ساله و فروش اقساطی ۵ ساله ابلاغ شده است، گفت: در جایی که ساخت انجام می گیرد اگر قیمت زمین یک سوم قیمت ساخت باشد به صورت اجاره ۹۹ ساله و در جاهایی که بیشتر است به صورت فروش اقساطی ۵ ساله در نظر گرفته می شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به بخشنامه اخیر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، به افرادی که به صورت انفرادی و یا گروهی در اجاره ۹۹ ساله و فروش اقساطی متقاضی باشند، زمین واگذار خواهیم نمود.

حسینی در پایان، یادآور شد: طی برنامه ریزی انجام شده در وزارت راه و شهرسازی موضوع تامین مسکن در کشور پیگیری می شود و با استفاده از ظرفیت های موجود در تمامی استانها منابع خوبی را برای احداث مسکن تامین می نماییم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.