stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 138693
  • 01 تیر 1399 - 13:50
5
فرماندار همدان تاکید کرد:

لزوم همکاری با واحدهای تولیدی همدان در وصول مطالبات برق

لزوم همکاری با واحدهای تولیدی همدان در وصول مطالبات برق
فرماندار همدان با تاکید بر این که باید در وصول مطالبات جدی باشید چراکه اگر مطالبات را وصول نکنید، نمی توانید خدمات مطلوبی ارائه دهید، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی واحدهای تولیدی و صنفی به سختی خود را روی پا نگه داشته اند بدین سان در وصول مطالبات حداکثر همکاری با فعالان این بخش ها باید اعمال شود.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری-تحلیلی قلم و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان همدان، حسین افشاری در نشست با مدیران امور برق ۱ و ۲ همدان مطرح کرد: ضمن تعامل با مشترکان هر گونه قطعی برق باید با اطلاع رسانی قبلی و توجه به ملاحظات باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر این که باید در وصول مطالبات جدی باشید چراکه اگر مطالبات را وصول نکنید، نمی توانید خدمات مطلوبی ارائه دهید، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی واحدهای تولیدی و صنفی به سختی خود را روی پا نگه داشته اند بدین سان در وصول مطالبات حداکثر همکاری با فعالان این بخش ها باید اعمال شود.

فرماندار شهرستان همدان، توزیع برق به اقصی نقاط شهرها و روستاهای کشور را از جمله افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و توفیقات به دست آمده در فراهم آوردن زیرساخت ها و مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم دانست و گفت: توزیع برق شهرستان از جمله بخشهای موفق در بین دستگاههای خدماتی است که عملکرد قابل قبولی دارد.
افشاری در پایان تصریح کرد: اعمال هرگونه خاموشی بایستی با مدیریت، اطلاع رسانی و اقناع عمومی انجام گیرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.