stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 139278
  • 03 تیر 1399 - 9:45
4
امام جمعه ملایر تاکید کرد:

حوزه فرهنگ نیازمند آسیب‌شناسی است

حوزه فرهنگ نیازمند آسیب‌شناسی است
امام جمعه ملایر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی، نیاز به واکاوی و آسیب‌شناسی مسائل داریم و برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید این کار را از خودمان شروع کنیم.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین برقراری با بیان اینکه فرهنگ زندگی مردم با شیوع ویروس کرونا دچار تغییر شد، گفت: سبک زندگی در پساکرونا هم دچار تغییرات زیادی خواهد شد بدین سان لازم است تا برای این دوره، سبک زندگی اسلامی را تشریح نموده و به مردم اطلاع رسانی کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز در این جلسه بیان کرد: مسائل حوزه فرهنگ به صورت اساسی باید مورد توجه قرار گرفته و‌ بعنوان مصوبه به همه‌ دستگاه‌ها ابلاغ شود.

قدرت اله ولدی خطاب به مدیران این شهرستان گفت: باید با روی باز و با هدف کارگشایی از مشکلات مردم، بی‌مزد و منت به مردم خدمت نموده و درب اتاقتان به روی ارباب رجوع باز باشد.

وی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت معیشت مردم و اقتصاد جامعه، دغدغه اصلی ما ایجاد اشتغال، رشد و بهبود معیشت مردم است و مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی، بایستی در راستای رفع نیاز مردم و ایجاد اشتغال بخصوص در بخش‌های خصوصی پیگیر باشند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.