stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 14008
  • 21 آبان 1394 - 14:07
3

ژاوی: پپ از کار خسته نمی‌شود

کاپیتان سابق آبی-اناری‌ها می‌گوید با تفکرات مورینیو مشکل دارد با این حال احترام زیادی برای این مربی پرتغالی قائل است. او درباره گوآردیولا هم گفت که این مربی عاشق کمال است.

قلم | qalamna.ir :

 ژاوی هرناندس در گفت‌وگویی که با سایت الکاس داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد.

او در ابتدا درباره این که چطور السد را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد، گفت: دو سال پیش مسئولان باشگاه السد با من وارد مذاکره شدند. من پیشنهادهایی از لیگ چین، ژاپن، آمریکا و چند کشور اروپایی داشتم. در اروپا فقط برای بارسلونا بازی می‌کنم و دوست ندارم که به غیر از این تیم برای تیم دیگری بازی کنم. پیشنهاد السد خوب بود و به همین خطر این تیم را انتخاب کردم.

او ادامه داد: در السد رفتار بسیار خوبی با من کردند. کاسولا پیراهن شماره ۶ خود را به من داد. من شماره ۶ را بسیار دوست دارم و بعید است که بتوانم با شماره دیگری بازی کنم. از او تشکر می‌کنم که شماره پیراهن خود را به من هدیه داد. بازوبند کاپیتانی تیم السد را هم به من دادند تا در اینجا بیشتر احساس راحتی کنم. احساس می‌کنم که در بین خانواده‌ام خود هستم و از همه بازیکنان و مسئولان السد تشکر می‌کنم.

ستاره سابق آبی-اناری‌ها درباره پپ گوآردیولا گفت: گوآردیولا مربی است که عاشق رسیدن به اوج و کمال است. او عاشق کار کردن است و از کاری که انجام می‌دهد، خسته نمی‌شود.

ژاوی در ادامه سخنان خود به مورینیو هم پرداخت و گفت: مورینیو سه سال در بارسلونا کار کرد و احترام زیادی برای او قائل هستم. در زمان مورینیو هم برای تیم نخست بارسلونا بازی می‌کردم و هم تیم دوم. مورینیو تفکرات خاص خود را دارد و باید بگویم که علاقه‌ای به سبک مربیگری او ندارم. به عنوان یک مربی و یک شخص حرفه‌ای احترام زیادی برای مورینیو قائل هستم اما سبک بازی‌های تیم او را دوست ندارم. من بازی هجومی را دوست دارم. این در حالی است که مورینیو به بازی دفاعی و محتاطانه علاقه دارد. به هر حال سبک مورینیو متفاوت است و من چنین سبکی را دوست ندارم.

ستاره سابق آبی-اناری‌ها درباره این سوال که آیا لیگا را پیگیری می‌کند، گفت: من عاشق دیدن بازی‌های لیگا در خانه هستم و اگر وقت باشد همه بازی‌ها را نگاه می‌کنم؛ به ویژه دیدارهای بارسلونا و رئال‌مادرید را. ال‌کلاسیکو نزدیک است و دیدن این بازی بسیار زیبا است. هر دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند اما امیدوارم که بارسلونا در غیاب مسی عملکرد بهتری از خود نشان دهد و به پیروزی برسد.

ژاوی در پایان سخنان خود درباره عملکردش در السد هم گفت: ما بازی هجومی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. تاکنون متحمل شکست نشده‌ایم اما مساوی زیادی داریم و باید این تساوی‌ها را به پیروزی تبدیل کنیم.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.