stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 142178
  • 11 تیر 1399 - 10:49
1

رضایت سولسشائر از برد قاطع یونایتد برابر برایتون

رضایت سولسشائر از برد قاطع یونایتد برابر برایتون

سرمربی منچستریونایتد از کسب ۳ امتیاز در بازی برابر برایتون ابراز رضایت کرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از استاندارد، هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن برایتون در خانه با سه گل به منچستریونایتد باخت تا در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گیرد. یونایتد با این برد توانست گام بلندی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

اوله گنار سولسشائر، سرمربی منچستریونایتد بعد از برتری قاطعه تیمش برابر برایتون گفت: بچه ها فوق العاده خوب بازی کردند. گل اول گرینوود درخشان بود. او عالی بازی کرد. میسون بازیکن خاصی است و خوشحالم در این دیدار توانست خودش را نشان دهد. بچه های من دلایل زیادی برای  اعتماد به نفس دارند. آنها فوق العاده بازی می کنند. تیم ما از کیفیت خوبی برخوردار است، بازیکنان در حد عالی هستند و ما برای بالاترین افتخارات  می جنگیم.

این سرمربی نروژی در ادامه صحبت های خود گفت: ما بازیکنان درجه یکی داریم، علاوه بر این، برونو فرناندس نیز آمده است و توانسته نظم خوبی به خط هافبک تیم ببخشد. او یک فوتبالیست عالی است که ذهنیت یک برنده را با خود به همراه آورده است. ۹۹٪ ذهنیت برنده کافی نیست، همه ۱۰۰٪ مورد نیاز است. اعتماد به نفس همراه با مسابقات به دست می آید. ما با ادامه این روند باید تمام توان خود را در بازیهای آینده برای کسب برد به کار ببندیم.

با این پیروزی، منچستر یونایتد با ۵۲ امتیاز  در جدول لیگ برتر در رده  پنجم قرار گرفت این در حالی است که برایتون (۳۳ امتیاز) جایگاه ۱۵ را در اختیار دارد.

انتهای پیام

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.