stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 145306
  • 21 تیر 1399 - 0:28
4
مدیر منطقه یک شهرداری همدان خبر داد:

اجرای مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله در شهر همدان

اجرای مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله در شهر همدان
مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: مخازن زیر زمینی مکانیزه زباله با دو ورودی جهت تفکیک زباله های خشک و تر برای اولین بار در شهر همدان در ۴ نقطه از سطح منطقه یک اجرا شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان، مسعود دهبانی صابر با اشاره به اجرای مخازن زیر زمینی مکانیزه زباله عنوان کرد: همواره استفاده از مخازن قدیمی زباله در نقاط پر تردد شهر دارای چالش های بسیاری بوده است که می توان به ایجاد آلودگی محیطی و بصری، دسترسی به زباله های داخل مخزن وغیره اشاره کرد.
مدیر منطقه یک شهرداری همدان در این راستا گفت: یکی از اهداف مجموعه شهرداری منطقه یک استقبال شهروندان از مباحث آموزش شهروندی است که می توان به موضوع تفکیک زباله های خشک و تر اشاره کرد، به همین دلیل در تمامی مخازن زیر زمینی مکانیزه ورودی های جداگانه جهت تفکیک این دو نوع زباله در نظر گرفته شده است.
معاونت خدمات شهری منطقه یک همدان نیز در ادامه، با بیان اینکه استفاده از مخازن زیرزمینی زباله باعث می شود تا هرچه بیشتر بتوانیم از فضاهای موجود در سطح زمین استفاده کنیم، مطرح کرد: ظرفیت این مخازن ۱.۵ متر مکعب می باشد که چندین برابر مخازن کنونی است و با اجرای آنها می توان هزینه های حمل و انتقال زباله را تا حد چشمگیری کاهش داد.

پیمان صادقی با اشاره به اینکه جمع آوری زباله از ساعت ۲۱ آغاز می شود، افزود:  تناژ زباله در سطح منطقه یک حدود ۱۰۰ تُن است که در حال حاضر ۲۲خودروی حمل زباله به همراه ۲۲۰ نفر نیرو به صورت شبانه روزی مشغول جمع آوری آن ها هستند بدین سان از شهروندان می خواهیم تا به این ساعت توجه داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.