stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 147615
  • 28 تیر 1399 - 9:29
2

آغاز طرح استعدادیابی منطقه‌ای والیبال در قزوین

آغاز طرح استعدادیابی منطقه‌ای والیبال در قزوین
دبیر هیات والیبال استان قزوین گفت: طرح استعدادیابی منطقه‌ای این رشته با همکاری آموزش و پرورش و هیات ورزش‌های روستایی و بومی و محلی به زودی در استان آغاز می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

اسدالله شاهمرادزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: در این طرح کل استان به سه قسمت تفکیک شده و شهرستان تاکستان بویین زهرا و آوج در منطقه یک، شهرستان البرز و آبیک در منطقه ۲ و شهرستان قزوین و توابع آن شامل محمودآباد، اقبالیه، الموت غربی و شرقی در منطقه سه قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: در این طرح، استعدادیابی رشته والیبال در تمامی مدارس و سالن‌های ورزشی از سوی کمیته استعدادیابی استان انجام خواهد شد و نفرات برتر این طرح در پایان در مرکز استان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

شاهمرادزاده گفت: اجرای این طرح، زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای برتر رشته والیبال مردان و زنان را در سطح استان فراهم خواهد کرد و در توسعه بعد همگانی این رشته نیز در شهرها و روستاهای استان موثر خواهد بود.

 وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری درجه یک آقایان و بانوان، افزود: امسال، سال پرباری را از بابت آموزش مربیگری درجه یک مردان و زنان خواهیم داشت و سه دوره مربیگری درجه سه شامل یک دوره در تاکستان و ۲ دوره در قزوین برگزار خواهیم کرد.

این مسوول ورزشی گفت: از جامعه والیبال استان درخواست داریم همکاری خود با هیات را افزایش دهند تا والیبال استان به جایگاه واقعی خود در سطح یک والیبال کشور برسد.

رشته والیبال در استان قزوین با هفت هزار بیمه شده بعد از رشته‌های فوتبال و ورزش‌های همگانی جزو سومین هیات ورزشی استان در بعد بیمه ورزشی است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.