stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 148411
  • 30 تیر 1399 - 8:57
3

سوت لیگ دسته دو فوتبال بعد از چهارماه در قزوین نواخته می‌شود

سوت لیگ دسته دو فوتبال بعد از چهارماه در قزوین نواخته می‌شود
تیم شمس آذر نماینده قزوین در لیگ دسته دو فوتبال کشور بعد از چهار ماه وقفه و تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا این هفته در ورزشگاه سردار آزادگان به میدان می‌رود.
قلم | qalamna.ir :

سرمربی تیم شمس آذر روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار قلم گفت: دوری چهارماه بازیکنان از تمرینات و مسابقات به دلیل ویروس کرونا بسیار سخت و غیرقابل پذیرش بود ولی ما مثل اکثر باشگاه‌ها از فدراسیون و ستاد ملی مقابله با کرونا پیروی کردیم.

امیربهمن خداکرم با اشاره به شروع بازی‌های لیگ از روز چهارشنبه اول مردادماه، گفت: درهفته‌های گذشته آزمایش کرونای بازیکنان گرفته شد که خوشبختانه همه منفی بود و برای بازی مهم روز چهارشنبه نیز در برابر تیم شهید قندی یزد، دوباره از بازیکنان آزمایش به عمل خواهد آمد.

وی درمورد روند آماده سازی تیم برای ادامه مسابقات، افزود: در هفته‌های گذشته تمرینات را آغاز کردیم و در کنار تمرین انفرادی بازیکنان، یک بازی دوستانه با شهدای رزکان کرج داشتیم که بازی خیلی خوبی برای بررسی آمادگی بازیکنان از نظر فنی و آمادگی جسمانی بود.

این مربی با اشاره به اهمیت بازی روز چهارشنبه در برابر تیم شهید قندی، افزود: این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم است چون تیم یزد برای صعود به مرحله بعد و اثبات صدرنشینی تلاش می‌کند و تیم ما هم برای کسب جایگاه مناسب در جدول به میدان می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در خصوص مشکلات مالی و طلب بازیکنان، گفت: ما تا نیم فصل گذشته تحت عنوان کاسپین در لیگ حضور داشتیم که طبق گذشته تیم تحت پوشش استانداری و شهرداری‌های استان اداره می‌شد.

وی اضافه کرد: ما ۵۰ درصد اول مطالبات را از کاسپین طلب داشتیم که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، بخشی از طلب نیم فصل گرفته شد و بازهم پیگیر هستیم تا مشکل مالی همه بازیکنان رفع شود.

این مربی گفت: ما از نیم فصل گذشته با نام شمس آذر وارد مسابقات شدیم و طبق قرارداد مدیریت باشگاه، امیدواریم روزهای خوبی پیش روی فوتبال استان باشد.

وی در ادامه افزود: تمام هدف مدیران باشگاه، موفقیت در فوتبال با ترسیم چشم انداز پنجساله است و امیدواریم با تعامل مسئولان شهری و استانی درآینده نزدیک، بستر مناسب جهت رسیدن تیم به لیگ دسته یک فراهم شود.

این مربی افزود: فوتبال قزوین استعداد و پتانسیل لازم را دارد و باید با پرهیز از حاشیه‌ها و حمایت از تیم، زمینه حضور شمس آذر را در لیگ دسته یک فراهم کرد.

سرمربی تیم شمس آذر افزود: هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان در طول سال گذشته همواره در تامین مکان اقامت بازیکنان و امکانات تمرینی به ویژه زمین شهید رجایی و سردار آزادگان نهایت همکاری را داشتند و امیدواریم در ادامه نیز شرایطی فراهم شود که تیم‌ شمس آذر را در لیگ دسته یک مشاهده کنیم.

باشگاه فوتبال کاسپین در شهریورماه ۱۳۹۱ با خرید امتیاز تیم کاوه تهران تأسیس شد و تا نیم فصل گذشته با تامین بودجه از محل اعتبارات شهرداری‌های استان مدیریت می‌شد.

در سال گذشته مدیریت باشگاه به دلیل کمبود بودجه و همچنین عملکرد ضعیف باشگاه طی این سال‌ها به بخش خصوصی به نام شرکت شمس آذر انتقال یافت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.