stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 148462
  • 30 تیر 1399 - 10:51
0

بیگی نژاد: باید کمیته‌ای از کارشناسان برای حل مشکلات اقتصادی تشکیل شود

بیگی نژاد: باید کمیته‌ای از کارشناسان برای حل مشکلات اقتصادی تشکیل شود

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز تشکیل کمیته‌ای متشکل از افراد متخصص و کارشناس برای حل مشکلات اقتصادی و ارائه راهکار بهترین گزینه روی میز است.

قلم | qalamna.ir :

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به راهکارهای موجود برای حل مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: بنده معتقدم که ما برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور یک راه بیشتر نداریم و آن هم تشکیل کمیته‌ای از افراد کارشناس و متخصص در هر حوزه زیر نظر سران سه قوه است.

وی در ادامه اظهار کرد: تشکیل این کمیته می‌تواند در برنامه ریزی برای حل مشکلات نقش بسزائی داشته باشد. این کمیته باید از افرادی تشکیل شود که زمان کافی و تخصص لازم را برخوردار باشند و برای حل هر یک از مسائل و مشکلات تخصصی هر حوزه‌ای اقتصاد یک بازه زمانی معشخص تعیین کنند ودر ظرف آن مدت با همفکری برنامه‌ای ارائه دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تشکیل این کمیته زیر نظر سران سه قوه منجر به همفکری تمام ارکان و بهره گیری از نظرات کارشناسان می‌شود که می‌تواند در حل امور نتیجه بخش باشد. این کمیته در بازه زمانی تعیین شده می‌تواند برای حل هر یک از مسائل برنامه‌ای ارائه داده و گزارش خود را به سه قوه ارائه دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: هر کدام از حوزه‌های مسکن، ارز، خودرو و کالاهای اساسی مردم که امروز با التهاباتی رو به رو است نیازمند نظرات کارشناسی خود است و نمی‌توان برای همه این مشکلات یک نسخه اقتصادی پیچید بلکه باید در هر حوزه کارشناسان گرد هم آمده و در بازه زمانی مشخص راهکاری نتیجه بخش و عملیاتی برای  حل مشکل ارائه دهند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.