stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 148551
  • 30 تیر 1399 - 13:44
4
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای استان همدان:

یک عروسی می تواند ظرفیت چند بیمارستان را پُر کند

یک عروسی می تواند ظرفیت چند بیمارستان را پُر کند
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای استان همدان گفت: بعضی بیمارستان ها تنها 10 تا ۱۵ تخت خالی دارند؛ در بعضی عروسی ها احتمال ابتلای ۵۰ تا ۸۰ نفر به کرونا وجود دارد و نکته جالب اینکه یک عروسی می تواند ظرفیت چند بیمارستان را پر کند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، اسدالله ربانی مهر در برنامه عصر ورزش سیمای همدان  همکاری مردم را شرط اصلی عبور از شرایط فعلی کرونایی عنوان کرد و گفت: رعایت فاصله گذاری، ماسک زدن و رعایت بهداشت فردی تنها ترین راه مقابله با کرونا است و تا کشف واکسن باید این اقدامات ادامه داشته باشد.

وی با بیان این موضوع عنوان کرد: در حالی که بعضی بیمارستان ها تنها ۱۰ تا ۱۵ تخت خالی دارند؛ در بعضی عروسی ها احتمال ابتلای ۵۰ تا ۸۰ نفر به کرونا وجود دارد و نکته جالب اینکه یک عروسی می تواند ظرفیت چند بیمارستان را پر کند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای استان همدان با تاکید بر این که دورهمی های خانوادگی، مراسمات عزا و عروسی کانون های ابتلا به کرونا هستند، افزود: استان همدان در کنترل کرونا عملکرد خوبی نسبت به دیگر استان های غرب کشور داشته است.

ربانی مهر در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: درحال حاضر چهار شهرستان قرمز داریم اما در چند ماه اخیر شرایط استان کاملا قرمز نبوده است.

وی در پایان با بیان این که تعداد مبتلایان به کرونا در استان همدان به دو هزار و ۵۹۸ نفر رسیده است، گفت: از این تعداد ۲۹۰ نفر فوت کرده اند و تعداد یک هزار و ۹۸۳ نفر بهبود یافته اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.