stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
  • کد خبر : 150223
  • 04 مرداد 1399 - 13:10
2
در گفت و گو با قلم مطرح شد:

طرح پاکسازی شهری توسط شهرداری کرمانشاه آغاز شد/ سرقت مخازن و المان های شهری ازجمله مشکلات شهری است/ مدیران شهرداری نقدپذیر هستند

طرح پاکسازی شهری توسط شهرداری کرمانشاه آغاز شد/ سرقت مخازن و المان های شهری ازجمله مشکلات شهری است/ مدیران شهرداری نقدپذیر هستند
مدیر امور شهری کرمانشاه از آغاز پاکسازی شهر کرمانشاه توسط شهرداری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهندس حسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: به همت معاونت خدمات شهری و مناطق هشتگانه شهرداری، طرح پاکسازی سطح شهر از زباله و نخاله‌های ساختمانی آغاز گردید.

وی افزود: با توجه به اهمیت بهداشت عمومی و ضرورت حفظ و پاکیزگی شهر و نگهداری از طبیعت، طی یک بسیج عمومی از مناطق هشت گانه و با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین عملیات بهسازی و پاکسازی سطح شهر آغاز و در ابتدای کار با توجه به اهمیت محلات حاشیه ای، این طرح از محله آریاشهر به سمت جاده بازیافت آغاز گردید.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه بیان کرد: از شهروندان عزیز، تشکل‌ها و گروه‌های محیط‌زیستی تقاضا داریم در بحث فرهنگ سازی و اهمیت به بهداشت شهر ما را یاری رسانند و در امورات شهر مشارکت کنند، چرا که قطعاً شهرداری به تنهایی نمی تواند شهر را پاکیزه و سالم نگه داشته و آن را پاکسازی کند و باید مردم و تشکل‌ها نیز مشارکت کنند.

مرادی ادامه داد: حرکت نو و جهادی در معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه آغاز شده و در آن تمام مشکلات و معضلات شهری شناسایی گردیده و در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تلاش می کنیم گره ای از مشکلات مردم و شهر باز کنیم.

این مدیر شهرداری گفت: متأسفانه معضل سرقت مخازن و المان‌های سطح شهر یکی دیگر از مشکلات ما است که امیدواریم شهروندان گرامی در این راستا ما را بیشتر یاری نمایند تا از این مسئله جلوگیری کنیم و خواهشمندیم در صورت مشاهده چنین مواردی به سامانه ۱۳۷ شهرداری مراتب را اعلام کنند و همکاران ما بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی همشهریان هستند.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت نقدپذیری در بین مدیران شهرداری بالا است و در این راستا آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات همه شهروندان عزیز هستیم.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.