stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 155209
  • 19 مرداد 1399 - 20:08
2
بمناسبت عید غدیر خم:

شهر کرمانشاه در شب عید ولایت نورافشانی شد/ نوای علی علی در شهر کرمانشاه طنین انداز شد

شهر کرمانشاه در شب عید ولایت نورافشانی شد/ نوای علی علی در شهر کرمانشاه طنین انداز شد
کرمانشاه/قلم: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت، کاروان شادی به صورت سیار در ۱۰ محله‌ کرمانشاه به راه افتاد و در پایان شهر را با نورافشانی غرق شادی و سرور کردند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه؛ این برنامه به مناسبت عید غدیر خم، به صورت سیار در روز جمعه ۱۷ مرداد ماه در مسیرهای مختلف و در محلات شهر، انجام شد.

این برنامه با همکاری هیئات مذهبی اقدام به اجرای برنامه‌های متنوعی ازجمله راه‌اندازی ۱۰ کاروان شادی با محتوای اجرای سرود، مولودی خانی و جشن به صورت سیار در محلات، نورافشانی محلات با مشارکت مساجد و آذین‌بندی متناسب با عید ولایت انجام پذیرفت.

عید غدیر به‌ عنوان سند تاریخ شیعیان قطعاً از اهمیت بالایی برخوردار است که باید ابعاد مختلف آن را به نمایش گذاشت و به بهانه‌های متفاوت آن را معرفی کرد.

با توجه به دستورالعمل اجرای برنامه‌های فرهنگی در دهه ولایت و امامت در شرایط کرونا، این برنامه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به منظور ترغیب شهروندان به پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر اجرا ‌شد.

گفتنی است این برنامه با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری و هییٔت انصار اباالفضل علیه‌السلام، هییٔت محبان بقیه‌الله، هیٔیت حضرت علی اصغر علیه‌السلام، هییٔت‌الرضا علیه‌السلام، هییٔت رایه العباس علیه‌السلام، هییٔت مسلم بن عقیل علیه‌السلام، هییٔت الزهرا سلام‌الله‌علیها، مسجد سادات کرناچی، قرارگاه فرهنگی و جهادی رایه‌الشهدا و هیٔیت محبان امان هادی علیه السلام برگزار گردید.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.