stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 156045
  • 21 مرداد 1399 - 20:36
4

مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج در ۱۰ کد رشته پذیرش دانشجو دارد

مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج در ۱۰ کد رشته پذیرش دانشجو دارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: ۱۰ کد رشته جدید در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی استان اضافه شده است.

قلم | qalamna.ir :

سید روح‌الله پورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: آموزش در این مرکز به‌صورت کارگاهی و کاربردی است و تلاش ما بر این است که دانشجویی که از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شود با مهارت و کسب حرفه لازم در رشته مورد علاقه وارد بازار کار شوند.
وی با اشاره به وجود ۲۶۰ دانشجوی خانم و آقا در این دانشگاه، اظهارکرد: بیش از ۹۰ درصد دانشجویان بومی هستند.
رئیس مرکز علمی_کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج با بیان اینکه دانشگاه علمی ـ کاربردی دارای یک عضو هیئت علمی است، تعداد مدرسین دانشگاه را ۷۵ نفر عنوان کرد.
پورمحمدی با بیان اینکه از مهرماه در رشته‌های حقوق، حسابداری و مدیریت فرهنگی دیگر دانشجو نخواهیم پذیرفت،  تصریح کرد: کد رشته‌های کاردانی ایمنی و بهداشت، کاردانی و کارشناسی مدیریت امور اداری و دفتری، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی و کارشناسی IT و کارشناسی مدیریت کسب و کار و کاردانی بورس پذیرای دانشجویان هستند، ضمن اینکه پیش بینی می کنیم مدیریت امور اداری بیشترین متقاضیان را داشته باشد.
وی بیان کرد: مرکز علمی ـ کاربردی در کنار فعالیت‌های آموزشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان غافل نیست و هم‌پای سایر مراکز علمی و دانشگاهی در این مسیر گام بر می‌دارد.
وی تصریح کرد: از سال ۸۶ تاکنون ۵ هزارو ۲۹ نفر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی فارغ التحصیل شدند.
پورمحمدی برپایی کارگاه کارآفرینی در آبان‌ماه و رویداد شتاب با موضوع گیاهان دارویی در آذرماه را از برنامه‌های اجرایی برشمرد و بیان کرد: این دو ویژه برنامه به صورت مجازی برگزار می شود.
وی در پایان یادآور شد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس آخر شهریورماه، ویژه برنامه‌های روز دانشجو طی ۱۶ آذرماه و مسابقات مناظره دانشجویی در اسفندماه از جمله برنامه های فرهنگی ویژه دانشجویان است که در صورت رفع ویروس کرونا برگزار خواهند شد.
انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.