stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 156068
  • 21 مرداد 1399 - 23:42
1
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی:

کاهش آسیب ها از برنامه های معاونت اجتماعی پلیس است/ تقدیر از حمایت های فرمانده انتظامی استان

کاهش آسیب ها از برنامه های معاونت اجتماعی پلیس است/ تقدیر از حمایت های فرمانده انتظامی استان
کرمانشاه/قلم: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به برخی ماموریت ها و برنامه های این معاونت، گفت: کاهش آسیب ها و آگاه سازی مردم از جمله این برنامه هاست.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی در جریان بازدید فرمانده انتظامی استان از معاونت اجتماعی، اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون با تعامل خوبی که در حوزه اجتماعی میان پلیس و بسیاری از دستگاه ها و سازمان ها وجود دارد شاهد کاهش آسیب ها بوده ایم.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی برای پیشگیری از کاهش آسیب های اجتماعی با ارائه آموزش های مستمر و آگاه سازی افراد از جمله اقداماتی است که توسط معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه صورت می گیرد.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تلاش شده که با برقراری ارتباط دوسویه با دیگر پلیس های تخصصی و معاونت ها، سطح آگاهی مردم را برای پیشگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی افزایش یابد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش اطلاع رسانی درست و به موقع را از دیگر سیاست های این معاونت برشمرد و تصریح کرد: همکاران ما در اداره اطلاع رسانی این وظیفه خطیر را برعهده دارند که رضایتمندی اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی مردم و دستگاه های اجرایی بیانگر انجام درست این سیاست است.

وی افزود: امروز اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی با حضور نیروهای متخصص و کارآزموده توانسته ضمن نشر اخبار صحیح، اقدامات و تلاش های مجموعه انتظامی استان را به اطلاع دیگران برساند.

سرهنگ آمویی در پایان و با تقدیر از رهنمودها و حمایت های فرمانده انتظامی استان از مجموعه معاونت اجتماعی تقدیر کرد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.