stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 156696
  • 23 مرداد 1399 - 15:19
1

تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی فارس

تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی فارس
از برگزیدگان جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی استان در سال تحصیلی گذشته تجلیل شد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: آموزش مهارت‌های زندگی گروهی و زندگی در اجتماع به دانش‌آموزان، از اولویت‌های این سازمان است که در ایام قرنطینه و تعطیلی مدارس نیز سعی شد با برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله تولید محتوا و رویش در خانه در کنار دانش‌آموزان باشیم.
امید اسماعیلی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی استان در سال تحصیلی گذشته، با اشاره به استقبال گسترده مربیان و دانش‌آموزان از این جشنواره‌ها گفت: با توجه به شرایط کنونی و تغییر در رویه‌های آموزش، ما به عنوان متولی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان مسوولیت و رسالت سنگین‌تری نسبت به قبل داریم.
وی که در جمع مربیان برگزیده جشنواره‌های الگوی برتر مهارت‌های پیشتازان و فریاد‌های شادی و نغمه‌های اردویی، سخن می‌گفت، افزود: منتخبین این جشنواره‌ها از فعالان سازمان دانش‌آموزی هستند.
اسماعیلی با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره الگوی برتر مهارت‌های پیشتازان در فارس، گفت: این جشنواره یکی از نیاز‌های سازمان دانش آموزی بوده است که در سال‌های آینده نیز استمرار خواهد داشت و تاکید ما بر توجه به اصول و فنون تدریس در آموزش مهارت‌ها و مربیان خلاق و مبتکر است تا بتوانیم بهترین انتقال داده‌ها را داشته باشیم.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در خصوص برگزاری جشنواره فریاد‌های شادی و نغمه‌های اردوی نیز گفت: بحث فریاد‌های شادی که یک بحث جذاب و مهم در تشکیلات پیشتازان است، در این ایام به گونه‌ای دیده شد تا موجب شادی و نشاط خانواده‌ها گردد و سعی کردیم تا دانش‌آموزان درگیر شرایط اقتصادی خانواده‌ها نشوند و این جشنواره گامی در تزریق شادی و نشاط در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها است.
گفتنی است مسابقه مهارت سخنوری، فراخوان تولید محتوا و جشنواره رویش در خانه مربوط به زمان کرونا بوده است و جشنواره فریاد‌های شادی و نغمه‌های اردویی و جشنواره الگوی برتر مهارت‌های پیشتازان نیز از جمله جشنواره‌های برگزار شده در طول سال تحصیلی گذشته بوده است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.