stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 156710
  • 23 مرداد 1399 - 15:26
3

استادان دانشگاه پنسیلوانیا و دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ مبادله تجربه ها و یافته های علمی کرونا

استادان دانشگاه پنسیلوانیا و دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ مبادله تجربه ها و یافته های علمی کرونا
متخصصان دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا در یک همایش علمی از راه دور آخرین یافته‌های علمی و تازه‌های پژوهشی پیرامون ویروس کرونا را با محققان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اشتراک می‌گذارند.
قلم | qalamna.ir :
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این همایش علمی امروز پنجشنبه با هدف انتقال و اشتراک تجربیات مرتبط با بیماری کرونا در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با موضوع بحث گروهی (panel discussion) مشترک با دانشگاه پنسیلوانیا از کشور آمریکا با عنوان “Coronavirus crisis: A conversation between Iranian and American experts” برگزار می‌شود.
 
  • دکتر نصر الله عرفانی با یاد آوری اینکه این همایش از راه دور در امروز پنجشنبه ۲۳ مردادماه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود افزود: دکتر کامران باقری لنکرانی، استاد ممتاز گروه داخلی گوارش، دکتر محسن مقدمی، استاد گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر انی سوری، استاد گروه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با بیماری کرونا در ارائه مطالب این همایش علمی مشارکت دارند.
    معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: همچنین دکتر جاناتان مورِنو، دکتر سوزان وایس و دکتر ویرا عاملی از اساتید برجسته دانشگاه پنسیلوانیا در این وبینار به بحث و تبادل نظر پیرامون جنبه‌های مختلف این همه گیری جدید در کشور‌های ایران و آمریکا خواهند پرداخت.
شرکت در این برنامه علمی رایگان بوده و علاقمندان با پیوستن به لینک برنامه به آدرس webinar.sums.ac.ir/international در زمان شروع برنامه، می‌توانند به عنوان کاربر مهمان وارد فضای نرم‌افزار Adobe Connect شده و در این نشست مجازی حضور یابند.
با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری تجمعات و نشست‌های آموزشی در سطح ملی و فراملی، معاونت بین‌الملل دانشگاه برگزاری وبینار‌ها و ژورنال کلاب‌های مجازی را در دستور کار قرار داده است
هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.