stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 157385
  • 26 مرداد 1399 - 6:49
3
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان خبر داد:

آغاز طرح رفع انسداد ٣٨ کوچه باغ اختصاصی در محور گنجنامه

آغاز طرح رفع انسداد ٣٨ کوچه باغ اختصاصی در محور گنجنامه
قلم/ همدان- سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: در راستای برخورد قانونی با متعرضان به حقوق امور عمومی، تعداد ٣٨ مورد رفع انسداد اختصاصی در کوچه باغ های منطقه گنجنامه آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، محمدعلی گلشن با اشاره به این که در راستای برخورد قانونی با متعرضان به حقوق امور عمومی، تعداد ٣٨ مورد رفع انسداد اختصاصی در کوچه باغ های منطقه گنجنامه آغاز شد، بیان کرد: حسب گزارش های دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی از باغ داران منطقه گنجنامه در اقدامی غیرقانونی دست به انسداد معابر عمومی در برخی کوچه ها و بن بست های باغی در سالیان گذشته زده بودند ، موضوع رفع انسداد در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی در این باره ادامه داد: در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب همدان دستور برخورد فوری و قانونی را در این خصوص صادر کرد که با تلاش ماموران اداره رفع پیشگیری و رفع تخلفات شهری و با توجه به حکم قضایی صادر شده، از امروز آغاز و تا چند روز آینده تعداد ٣٨ مورد درب آهنی غیرمجاز در ابتدای ورودی کوچه ها و بن بست های باغی منطقه گنجنامه جمع آوری و از این امکان عمومی رفع انسداد خواهد شد.

گلشن تصریح کرد: در ابتدا اخطاریه جمع آوری درب های اختصاصی کوچه باغات صادر و به باغداران ابلاغ گردید تا خود مالکین اقدام به جمع آوری درب های اختصاصی نمایند و سپس در صورت استنکاف از این موضوع ماموران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری اقدام لازم و قانونی را در دستور کار قرار دهند.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در ادامه یادآور شد: این اقدام قانونی در راستای استفاده تمامی شهروندان از معابر عمومی، تردد آسان و خودروهای انتظامی، امدادی، آتش نشانی، کنترل ساختمان و سایر شرکت های خدمات رسان و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این مناطق انجام شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.