stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 157698
  • 26 مرداد 1399 - 17:37
2

لزوم ثبت نام الکترونیکی دریافت سهمیه نفت سفید و گاز مایع

لزوم ثبت نام الکترونیکی دریافت سهمیه نفت سفید و گاز مایع
متقاضیان دریافت نفت سفید و گاز مایع فقط از راه الکترونیکی می توانند سهمیه دریافت کنند.
قلم | qalamna.ir :
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: از این پس توزیع سهمیه نفت سفید و گاز مایع خانوار‌های ساکن استان فارس به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
غلامی با بیان این که میزان سهمیه به فصل و تعداد اعضای خانوار بستگی دارد افزود: با توجه به افزایش شبکه گازرسانی در سال‌های اخیر، پیش بینی شده است که کمتر از ۱۵۰ هزار نفر برای دریافت الکترونیکی این دو سوخت ثبت نام کنند.
وی گفت: سرپرستان خانوار متقاضی برای دریافت سهمیه نفت سفید و گاز مایع باید به آدرس الکترونیکی www.newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس با بیان این که پس از گذراندن مراحل ثبت نام و تایید شدن، آدرس نزدیکترین فروشگاه‌های توزیع کننده در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد افزود: متقاضی باید یکی از فروشگاه‌ها را انتخاب و از آن پس سخت مصرفی خود را با مراجعه به آن‌ها دریافت کند.
غلامی گفت: بیشترین متقاضیان دریافت سهمیه نفت سفید و گاز مایع در روستا‌های استان فارس ساکن هستند که از ابتدای شهریور می توانند به صورت الکترونیکی  سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی افزود: با اجرای این طرح و شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی، علاوه بر حذف کالابرگ و جایگزینی کارت بانکی الکترونیکی، سوخت مایع مورد نیاز مصارف خانوار‌های بدون انشعاب گاز طبیعی با فرآیند مطلوب‌تری، توزیع می‌شود.
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: اجرای این طرح افزون بر تسهیل خدمات سوخت‌رسانی، جلوگیری از تردد‌های غیرضروری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان، کاهش سو استفاده‌های احتمالی و قاچاق فرآورده‌های نفتی را به دنبال خواهد داشت.
به گفته غلامی، سرپرستان خانوارهایی که پیش از این درخواست خود را برای دریافت سهمیه ثبت کرده اند، ۱۰۰ لیتر سوخت تشویقی دریافت می کنند.
هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.