stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 157720
  • 26 مرداد 1399 - 17:51
3

برای سومین سال متوالی؛ افتخارآفرینی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی در کشور

برای سومین سال متوالی؛ افتخارآفرینی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی در کشور
برای سومین سال متوالی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی در بین دانشگاه‌های تیپ یک کشور رتبه نخست را کسب کرد.
قلم | qalamna.ir :
سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای سومین سال متوالی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی در بین دانشگاه‌های تیپ یک کشور رتبه نخست را کسب کرد.
 
  •  دکتر عباس رضاییان زاده گفت: در ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برای سومین سال متوالی، واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه نخست در ارزشیابی کشوری دانشگاه‌های تیپ یک شده است.
او افزود: این ارزشیابی هر ساله از سوی وزارت بهداشت، در حوزه ظرفیت سازی و برونداد‌های پژوهشی و بر اساس سرفصل‌های مندرج در فرم ارزشیابی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور صورت می‌گیرد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی نیز کارنامه درخشان فعالیت‌های این واحد در طول سال‌های گذشته و به ویژه کسب عنوان رتبه نخست طی سه سال متوالی، در رقابت با ۶۳ واحد مشابه در سراسر کشور را حاصل زحمات قابل تقدیر و مستمر مدیر، کارکنان، مشاوران و متخصصان این واحد دانست.
دکتر حمید محمدی در ادامه بر تقویت مشارکت و همکاری بیشتر درون بخشی و برون بخشی با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، بیمارستان نمازی و سایر مراکز آموزشی درمانی دانشگاه، برای تسهیل فرآیند‌های تحقیقاتی و دسترسی آسان و به موقع اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان به خدمات و مشاوره‌ها به ویژه در حوزه مجازی تاکید کرد.
رئیس واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان اظهار کرد: با توجه به رشد چشمگیر تعداد مشاوره‌های این واحد، به ویژه ارائه خدمات و مشاوره‌های الکترونیکی و همچنین رشد میزان citation مقالات علمی با نشانی بیمارستان نمازی در پنج سال اخیر؛ با عنایت بیشتر به توانمندی‌های این مرکز، امکان کسب نتایج درخشان‌تر و ارتقای امور توانمندسازی پژوهشی به صورت فرا بیمارستانی و مجازی فراهم شود.
هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.