stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 158467
  • 29 مرداد 1399 - 0:04
2
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:

افزوده شدن دو دستگاه ماشین آلات سنگین به حوزه راهداری همدان

افزوده شدن دو دستگاه ماشین آلات سنگین به حوزه راهداری همدان
قلم/ همدان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: دو دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۶ و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری همدان افزوده شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم با بیان این که دو دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۶ و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری همدان افزوده شد؛ گفت: این دو دستگاه شامل دو دستگاه بیل مکانیکی است. 

وی با اشاره به این که تعداد ۲۲ دستگاه از ماشین آلات این مجموعه نیز فرسوده و از رده خارج شده اند، در خصوص بازسازی ۲۵ دستگاه نیمه سنگین و سنگین این اداره کل، یادآور شد: ۱۱ دستگاه سنگین شامل ۵ دستگاه گریدر و ۲ دستگاه لودر ۲ دستگاه بلدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه برفخور و دستگاه نیمه سنگین شامل ۱۴ دستگاه کامیون این اداره بازسازی شدند.

معاون راهداری استان همچنین از افزوده شدن ۲ دستگاه سواری خبر داد و افزود: برای نگهداری و بازسازی این ماشین آلات سالیانه بیش از ۷۰ میلیارد ریال نیاز است.

پرورشی خرم در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه استان همدان در بحث حفظ و نگهداری از ماشین آلات راهداری جزء استان های برتر است، تأکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود به نظر می رسد جایگزین کردن این ماشین آلات از نظر هزینه و بهره وری همکاران از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

گفتنی است؛ پیش از این، حوزه راهداری همدان دارای ۴۰۶ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین بود که ۶ دستگاه ماشین آلات دیگر نیز اخیرا به این مجموعه افزوده شد.

همدان حدود ۵ هزار و ۱۱۴ کیلومتر راه دارد که افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و بقیه آزاد راه ، بزرگراه و راه فرعی و اصلی است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.