stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 158715
  • 29 مرداد 1399 - 14:57
3
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند تدبیر، نظارت، خلاقیت و اقدام متفاوت

آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند تدبیر، نظارت، خلاقیت و اقدام متفاوت
قلم/ همدان- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر این که امسال از نقطه صفر و از ابتدای سال تحصیلی با کرونا مواجه هستیم، افزود: این وضعیت نیازمند تدبیر، نظارت، خلاقیت، اقدام و پی گیری متفاوتی است.
قلم | qalamna.ir :
خبرنگار قلم، مهرزاد حمیدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونین استان که روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق نیز به صورت ویدئو کنفرانس در آن حضور داشتند، با قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: با توجه های دریافت شده، انسجام و هماهنگی بسیار خوبی در دستگاه تعلیم و تربیت استان وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به این که آغاز سال تحصیلی  امسال در شرایط متفاوتی است، گفت: سال گذشته ۷۰ درصد محتواهای آموزشی تدریس شده بود که با پدیده کرونا مواجه شدیم و آموزش و پرورش به عنوان یک سازمان بزرگ نشان داد که علیرغم گستردگی سازمانی، از چابکی و پویایی برخوردار است. 

حمیدی با اشاره به آموزش های تلویزیونی و راه اندازی  شبکه شاد در سطح وسیع، تصریح کرد: شبکه شاد به عنوان یک دستاورد بزرگ آموزش و پرورش در یک وضعیت بحرانی شکل گرفت و تکامل پیدا کرد و امروز به عنوان یک ابزار خوب در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت قرار دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر این که امسال از نقطه صفر و از ابتدای سال تحصیلی با کرونا مواجه هستیم، افزود: این وضعیت نیازمند تدبیر، نظارت، خلاقیت، اقدام و پی گیری متفاوتی است.

این مقام مسئول با بیان این که در سال تحصیلی گذشته وزارت آموزش و پرورش توانست در مواجهه با کرونا نمره قبولی بگیرد، تصریح کرد: معلمان به صورت خودجوش و نظام آموزشی به شکل سازمان یافته برنامه ها را دنبال کردند و کیفیت آموزشی علیرغم مشکلات ناشی از شیوع کرونا  ارتقا پیدا کرد که ابن یک شاخص بسیار مهم برای دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی در ادامه، تأکید کرد: این اعتبار و آبرو برای نظام آموزش و پرورش باید  حفظ شود و در سال تحصیلی جدید موفقیت ها استمرار داشته باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال باید زنده و پویا  بودن آموزش و پرورش کشور بار دیگر به اثبات برسد و نشان دهیم که در هر شرایطی مأموریت خود را با موفقیت انجام می دهیم.

حمیدی با تأکید بر پوشش تمامی دانش آموزان در فرایند تعلیم و تربیت، اظهار کرد: ما باید اطمینان  پبدا کنیم که حتی یک دانش آموز از جرگه آموزش مغفول نماند و همه از نعمت تعلیم و تربیت بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: همفکری، هماهنگی و همدلی در مجموعه آموزش و پرورش نقش مهمی در  پیشبرد مأموریت ها دارد و اعتبار دستگاه تعلیم و تربیت را بالاتر می برد.

حمیدی مشارکت والدین را یکی از محورهای ارزشمند سال تحصیلی گذشته ذکر کرد و افزود: این مهم در سال تحصیلی جدید باید بیش از پیش  مورد توجه قرار گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش استان همدان، گفت: این استان در بحث پروژه مهر و آمادگی برای سال تحصیلی جدید پیشرفت های خوبی داشته و اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

حمیدی ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در همدان را  یک اقدام  ارزشمند خواند و تصریح کرد: این مهم می تواند به عنوان یک تجربه موفق در سطح گسترده  عملیاتی شود.

وی در پایان، با اشاره به این که مانور بازگشایی و سازماندهی در سطح استان یک کار ابتکاری است، افزود: این اقدام زمینه را برای بازگشایی مطلوب مدارس به خوبی فراهم می کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.