stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 159300
  • 31 مرداد 1399 - 14:51
2

تامین ماسک و محلول ضدعفونی برای هیات‌های مذهبی فارس

تامین ماسک و محلول ضدعفونی برای هیات‌های مذهبی فارس
ماسک و محلول ضدعفونی برای هیات‌های مذهبی فارس تامین شد.
قلم | qalamna.ir :
رئیس صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه برای تامین ماسک و محلول ضدعفونی هیات‌های مذهبی در استان مشکلی وجود ندارد، گفت: هیات‌های مذهبی برای دریافت ماسک و محلول ضدعفونی به شورای هیات‌های مذهبی مراجعه کنند.
حمیدرضا ایزدی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله (ع) و نیاز هیات‌های مذهبی و عزاداران حسینی به ماسک و محلول ضدعفونی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مصوب کرد که این سازمان نسبت به تامین ماسک و محلول ضدعفونی اقدام کند.
 
  • وی ادامه داد: با توجه به این امر جلسات جداگانه‌ای با تولیدکنندگان ماسک و محلول ضدعفونی و شورای هیات‌های مذهبی برگزار و قرار شد ماسک با قیمت هر عدد ۱۲۰۰ تومان، محلول ۴ لیتری ضدعفونی دست با قیمت ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، محلول ۲۰ لیتری ضدعفونی سطوح با قیمت ۱۲۰ هزار تومان و ۱۰ لیتری ضدعفونی سطوح با قیمت ۶۵ هزار تومان، در اختیار هیات‌های مذهبی قرار گیرد.
به گفته رئیس صنعت، معدن و تجارت استان فارس، ماسک و محلول ضدعفونی با حواله شورای هیات‌های مذهبی در اختیار این هیات‌ها قرار می‌گیرد و آن‌ها باید برای دریافت حواله به شورای خود مراجعه کنند.
ایزدی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، این سازمان با دعوت از تولیدکنندگان و فعال کردن واحد‌های تولیدی، توانست نیاز استان را تامین کند به گونه‌ای که تا پیش از شیوع ویروس کرونا تنها ۲ واحد تولیدی ماسک در استان وجود داشت که اکنون این تعداد به بیش از ۲۰ واحد فعال رسیده و روزانه به طور میانگین ۴۵۰ هزار ماسک در استان تولید و در اختیار بیمارستان ها، داروخانه‌ها و مراکز عرضه قرار می‌گیرد تا مردم به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
وی ادامه داد: ظرفیت تولید ماسک در استان ۲ میلیون عدد است و در صورت نیاز این ظرفیت فعال می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: تا پیش از شیوع ویروس کرونا، هیچ واحد تولید محلول ضدعفونی وجود نداشت، در حالی که اکنون ۱۸ واحد در استان به تولید این محصول می‌پردازند.
ایزدی همچنین به نظارت بر تولید و توزیع ماسک و محلول ضدعفونی اشاره کرد و افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از مراکز صنفی عرضه کننده ماسک، ۱۲ واحد متخلف با تخلف گرانفروشی شناسایی شدند و پرونده تخلف آن‌ها به ارزش ریالی ۴۸ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رئیس سازمان صمت فارس از مردم استان خواست در صورت مشاهده تخلف در عرضه محصولات بهداشتی و تخلفات صنفی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند، تا در دستور کار بازرسان قرار گیرد.
هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.