stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 159435
  • 01 شهریور 1399 - 9:44
2

سویا، ریس و پوئرتا را فراموش نکرد

سویا، ریس و پوئرتا را فراموش نکرد

باشگاه سویا در ششمین جشن قهرمانی در لیگ اروپا یاد و خاطره دو بازیکن پیشین خود را گرامی داشت.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی ساکر، سویا هرگز فراموش نمی‌کند. تیم اندولوسی یک بار دیگر سربازان فقید خود را به یاد آورد. خوسه آنتونیو ریس و آنتونیو پوئرتا در ششمین جشن قهرمانی سویا در لیگ اروپا حضور داشتند که با پیروزی ۳ بر ۲ برابر اینتر به دست آمد. 

بازیکنان و کادر فنی پیراهنی را به منظور قهرمانی بر تن کردند که تصویر دو بازیکن فقید سویا روی آن دیده می شد.  در کنار کلمه “Campe6nes” (به معنی قهرمان و عدد شش به تعداد قهرمانی‌ها اشاره دارد) تصویر ریس و پوئرتا نقش بسته بود. هم‌چنین روی پیراهن جمله “دروازه آسمان به روی پادشاهان باز است!” دیده می شد (دروازه به پوئرتا و پادشاهان به رییس اشاره دارد) و در ادامه نوشته شده بود “این جام برای شما است!”

رییس یکم ژوئن ۲۰۱۹ زمانی که تنها ۳۵ سال داشت در یک سانحه رانندگی درگذشت. او به دلیل داشتن سرعت بالا نتوانست اتومبیل خود را کنترل کند و با حادثه روبه‌رو شد. رییس دو دوره در سویا حضور داشت و توانست با این تیم سه سال پیاپی قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کند. 

پوئرتا بیست و پنجم آگوست ۲۰۰۷ در جریان دیدار سویا و ختافه ناگهان از بیهوش شد. او با حمله قلبی روبه‌رو شده بود و سه روز بعد در بیمارستان درگذشت. سویا تنها باشگاه پوئرتا بود. مدافع اسپانیایی از سال ۲۰۰۴ فوتبال خود را در این تیم شروع کرد و زمانی که درگذشت تنها ۲۲ سال داشت. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.