stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 160234
  • 02 شهریور 1399 - 23:34
2
همزمان با هفته دولت؛

آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه بازآفرینی شهری در استان همدان

آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه بازآفرینی شهری در استان همدان
قلم/ همدان- سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان از آغاز به کار شش پروژه بازآفرینی شهری در استان همدان با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، مجید صالحی امیر در جمع خبرنگاران از آغاز به کار ۶ پروژه بازآفرینی شهری در استان همدان با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: در شهرستان ملایر پروژه بهسازی فاضلاب در راستای افزایش کیفیت سطح زندگی اهالی محل و کمک به دستگاه‌های خدمات رسان با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان افزود: در شهرستان نهاوند پروژه آسفالت محله جوادیه با اعتبار هشت میلیارد ریال برای کمک به بهسازی و نوسازی محلات هدف بازآفرینی با هدف افزایش کیفیت زندگی اهالی آغاز به کار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در این شهرستان به منظور ساماندهی مسیل اصلی شهر از محل تبصره ۱۸ مبلغ پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک به شهرداری پرداخت خواهد شد که امید است باعث افزایش ایمنی ساکنین محل شود.

صالحی امیر در این راستا یادآور شد: از دیگر پروژه‌های قابل کلنگ زنی در هفته دولت می‌توان به احیای بهسازی و نوسازی محله مرکزی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان فامنین، احداث فضای تفریحی ورزشی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان کبودرآهنگ و نوسازی و بهسازی محله مرکزی با اعتبار پنج میلیارد ریال در شهرستان تویسرکان اشاره کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.