stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 160317
  • 03 شهریور 1399 - 11:25
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبرداد:

درخشش فرهنگیان و دانش آموزان همدانی در مسابقات قرآن و معارف کشور

درخشش فرهنگیان و دانش آموزان همدانی در مسابقات قرآن و معارف کشور
قلم/ همدا- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از درخشش فرهنگیان و دانش آموزان استان همدان در مرحله کشوری مسابقات قرآن و معارف اسلامی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمد پورداوود در گفتگو با خبرنگار قلم عنوان کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان همدان موفق به کسب ۱۲ رتبه برتر کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت شدند.

وی با بیان این موضوع ادامه داد: در این دوره از مسابقات که به صورت مجازی در دو بخش پژوهشی و آوایی برگزار شد، استان همدان با کسب ۱۰ رتبه کشوری توسط دانش آموزان و ۲ رتبه توسط فرهنگیان، خوش درخشید.

پورداود در ادامه عنوان کرد: مسابقات قرآن و معارف اسلامی که در ۱۱ رشته و در ۴ مرحله برگزار می‌شود، از برنامه‌های مورد توجه دانش آموزان است و سال تحصیلی گذشته حدود ۱۰۰ دانش آموز استان همدان در این مسابقات شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان، خاطرنشان کرد: تلاش برای برگزاری مطلوب، اعلام و توزیع سریع منابع مسابقات همزمان با سال تحصیلی، استفاده از داوران و اساتید مجرب قرآن برای آموزش دانش آموزان، برگزاری دوره‌های تخصصی و تقدیر از رتبه‌های برتر از جمله برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان در سال تحصیلی گذشته بوده است.

 
هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.