stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 160479
  • 03 شهریور 1399 - 15:29
2

جشنواره فرهنگی هنری تابستانه همدلی در فارس

جشنواره فرهنگی هنری تابستانه همدلی در فارس
جشنواره فرهنگی هنری تابستانه همدلی، با هشت موضوع و در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری در سراسر استان فارس برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :
رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش فارس گفت: همزمان با فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان، جشنواره تابستانه همدلی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری در سراسر استان برگزار شد.
 
سعید خادمی افزود: این جشنواره در هفته اول در قالب خوشنویسی و نقاشی خط جمله‌ای در وصف امام علی (ع)، در هفته دوم در قالب رشته‌های آواز و تکنوازی با موضوع دهه ولایت و در هفته سوم نیز در قالب رشته‌های گویندگی و کاریکاتور در توصیف خبرنگار برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: هفته چهارم این جشنواره در رشته‌های استند آپ کمدی و دابسمش و با موضوع آزاد، درهفته پنجم در رشته‌های خاطره نویسی و خاطره گویی با موضوع بهترین خاطره در خانواده، در هفته ششم در رشته مهارت‌های فردی و کلیپ ویدئویی، در هفته هفتم در رشته‌های نقاشی و پوستر با موضوع ایثار، شهادت و مدافعان حرم و در هفته هشتم نیز در رشته نقد یک فیلم با موضوع روز سینما اجرا شد .

خادمی، مخاطبان این جشنواره را دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان معرفی کرد و گفت: حدود شش هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند .

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.