stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 160902
  • 04 شهریور 1399 - 16:11
1

استاندار فارس: فارس تامین کننده ۱۰ درصد از حمل ونقل جاده‌ای کشور

استاندار فارس: فارس تامین کننده ۱۰ درصد از حمل ونقل جاده‌ای کشور
در استان فارس بیش از ۳۴ هزار دستگاه کامیون وجود دارد که این میزان از خودرو تأمین کننده ۱۰ درصد از حمل و نقل جاده‌ای کشور است.
قلم | qalamna.ir :

استاندار فارس گفت: فارس با در اختیار داشتن بیش از ۳۴ هزار دستگاه کامیون نقش ویژه‌ای در حمل و نقل سنگین در کشور دارد.
 عنایت الله رحیمی امروز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح صنعتی تولید خودرو‌های کشنده در منطقه ویژه اقتصادی فارس افزود: در استان فارس بیش از ۳۴ هزار دستگاه کامیون وجود دارد که این میزان از خودرو تأمین کننده ۱۰ درصد از حمل و نقل جاده‌ای کشور است.
عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس در حضور رئیس جمهور برگزار شد تصریح کرد: استان فارس نقش ویژه‌ای در کاهش نرخ بیکاری در کشور دارد و این استان به واسطه وسعتی که دارد همواره در تصمیم گیری‌ها دارای ارزش قابل توجه‌ای است البته باید به این موضوع اشاره کرد که نرخ بیکاری در استان فارس در سال ۹۱ بیش از ۱۶ درصد بود، اما این میزان اکنون به کمتر از ۷ درصد رسیده است.
استاندار فارس تصریح کرد: بهره برداری از آلومینیوم جنوب و سایر طرح‌های صنعتی در سطح استان منجر به کاهش بیکاری در استان فارس شده است.
اولین و بزرگترین کارخانه تولید کامیون کشنده در جنوب کشور با ظرفیت تولید سالانه ۳ هزار دستگاه و با اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز به صورت ویدئوکنفرانس با ریاست جمهوری به بهره برداری رسید.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.