stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 161604
  • 06 شهریور 1399 - 14:50
1

توجه نمایندگان فارس به اولویت های استان در زمینه های مختلف

توجه نمایندگان فارس به اولویت های استان در زمینه های مختلف
همدلی بین نمایندگان فارس برای معطوف کردن توجه ها به سمت اولویت‌های این استان در زمینه‌های مختلف است.
قلم | qalamna.ir :

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنای نمایندگان مجلس یازدهم در مواجهه با مسئولان تقابل و مچ‌گیری نیست بلکه همکاری است.
روح‌الله نجابت با تبریک هفته دولت، به پیگیری موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اصل ٩٠ مجلس اشاره و بیان کرد: در حال تهیه گزارشی از تحقیق و تفحص انجام شده در این باره هستیم که مجلس دهم آن را به سرانجام رسانده است. کم کاری‌هایی در این عرصه حادث شده بود که در حال مرتفع کردن آن‌ها هستیم.
نجابت با تاکید براینکه مجلس دهم به دنبال محقق کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص این دوره از مجلس است، ادامه داد: در حوزه انتخابیه نیز به دلیل اهمیت موضوعاتی نظیر اقتصاد، تولید، صنعت، شرکت‌های دانش بنیان تلاش ویژه‌ای انجام شده که بازدید از مراکز تولیدی و صنعتی گویای این مدعاست.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با طرح این موضوع که همدلی بین نمایندگان فارس در این دوره بی‌سابقه است، از تلاش برای معطوف کردن توجه به سمت اولویت‌های این استان در زمینه‌های مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: در یکسال باقیمانده از عمر دولت دوازدهم، تلاش می‌کنیم تا اختلاف و حواشی را کنار گذاشته و اهتمام خود را به سمت حل مشکلات مردم متوجه کنیم، زیرا اگر عملی غیر از این باشد در پیشگاه خدا و مردم باید پاسخگو باشیم.
عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شورای اسلامی در خصوص فضای مجازی و موضع مجلس در این مورد، گفت: فضای مجازی از موضوعات مهم و نیازمند توجه و نگاه ویژه است، ظرفیت‌های این حوزه اگر درست و برای انعکاس بهتر نظام اسلامی باشد، باید تقویت شود، البته امکان دارد به واسطه آسیب‌ها و چالش‌هایی که فضای مجازی برای کیان خانواده و اخلاق دارد، به دنبال ساز و کار نظارت دقیق باشند، که این از باب محدود کردن نیست.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اساسا اقتصاد و فضای نامطلوب اقتصادی کشور با دو مدل رفتار قابل اصلاح و بهبود خواهد بود، یکی کار جهادی و حذف قوانین زائد و دست و پاگیر برای تولید کنندگان و دیگری ایجاد هماهنگی و تعامل بهتر بین مسئولان و دستگاه‌های مختلف.
او با اشاره به تلاش مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی، یکی از دغدغه‌های این دوره مجلس را تحقق عدالت دانست و یکی از طرح‌ها برای پاسخگویی به این دغدغه را طرح کالابرگ اقتصادی با هدف رفع مشکلات اقشار ضعیف جامعه ذکر کرد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، یکی از طرح‌های در دستور کار مجلس را تخصیص سهمیه سوخت به همه‌ی شهروندان فارغ از اینکه مالک خودرو باشند یا نه، اعلام کرد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف برخی که به دنبال نصب مدیران هستند، به دنبال برخورد با مدیران ناکارآمد از این جنبه که بخشی از وظایف مجلس نظارتی است، هستم.
نجابت همچنین با تاکید بر این نکته که اعلام خطا‌ها و نقد سازنده در رسانه‌ها موجب رشد ما خواهد شد و ما نیز به دنبال برخورد و تهدید نیستیم، خود را از جمله نمایندگانی معرفی کرد که در ابعاد شفافیت جلودار است.
عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موضوع فرهنگ در صدر دغدغه‌های مجلس یازدهم است و عضویت نداشتن نمایندگان شیراز و فارس در کمیسیون فرهنگی، نشان از بی توجهی آن‌ها نسبت به این مقوله نیست.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.